Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика навчання учнів 5-9 класів основ конструювання швейних виробів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васенок, Тетяна Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-09-12T06:45:16Z
dc.date.available 2023-09-12T06:45:16Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.citation Васенок, Тетяна Михайлівна. Методика навчання учнів 5-9 класів основ конструювання швейних виробів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика трудового навчання / Васенок Тетяна Михайлівна ; наук. керівник Денисенко Людмила Іванівна ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ, 2001. - 249 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41702
dc.description.abstract У дисертації висвітлено сучасні тенденції розвитку освітніх методик, стан проблеми навчання учнів 5-9 класів основ конструювання швейних виробів. Дисертаційне дослідження спрямоване на розробку методики навчання учнів основ конструювання швейних виробів, орієнтованої на особистість школяра. Запропонована методика передбачає запровадження індивідуалізації навчання на етапі сприймання учнями нового матеріалу, застосування різнорівневого змісту навчального матеріалу, фронтально-індивідуальної форми навчання, розширених індивідуальних інструкційних карт. Використання методики диференційованого навчання учнів дозволяє організувати навчальний процес одночасно на різних рівнях складності. Експериментально доведено ефективність застосування розробленої методики навчання в умовах типової структури уроку трудового навчання в загальноосвітніх навчальних закладах України різних типів. uk
dc.description.abstract The Thesis is devoted to the modern tendencies of development of educational methods, the situation of problem’s training of 5-9 classes’ pupils of designing principles of sewing items. The thesis researches are intended for working out of training methods for pupils of designing principles of sewing items, oriented on the individual of each pupil. This methodics foresees the introduction of individual training at the stage of pupils’ mastering of new material, the use of different level’s contents of educational material, the general and individual way of training, the enlarged individual instructional cards. The usage of the methodics of differentiated pupils’ training allows to organize the educational process at different levels of complexity at the same time. The using efficiency of the developed methodics of education in the conditions of labour training lesson’s with typical structure at Ukrainian comprehensive educational schools of different types is proved experimentally. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject трудове навчання uk
dc.subject методика диференційованого навчання uk
dc.subject основи конструювання швейних виробів uk
dc.subject різнорівневий зміст навчального матеріалу uk
dc.subject фронтально-індивідуальна форма навчання uk
dc.subject Labour training uk
dc.subject methodics of differentiated training uk
dc.subject the basis of designing uk
dc.subject sewing items uk
dc.subject different level’s contents of educational material uk
dc.subject general and individual way of training uk
dc.title Методика навчання учнів 5-9 класів основ конструювання швейних виробів uk
dc.title.alternative Training Methodics of designing principles of sewing items in 5-9 classes uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.022


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу