ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Свистунов, Олексій Юрійович | |
dc.date.accessioned | 2012-02-06T11:13:45Z | |
dc.date.available | 2012-02-06T11:13:45Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Свистунов, Олексій Юрійович. Модельний експеримент як засіб формування наукових понять у старшокласників у процесі вивчення електродинаміки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Ю. Свистунов ; наук. кер. О. І. Песін ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/415 | |
dc.description.abstract | Обгрунтовано ідею цілеспрямованого та систематичного використання модельного експерименту у навчанні фізики як ефективного засобу формування наукових понять у школярів. Проаналізовано фактори, що зумовлюють необхідність застосування модельних дослідів як засобу формування фізичних понять. Виявлено дидактичні функції модельного експерименту, що використовується з метою формування наукових понять. Установлено психолого-дидактичні вимоги, які повинен задовольняти модельний експеримент як засіб формування наукових понять. Відповідно до встановлених вимог розроблено систему вдосконаленого модельного експерименту з теми "Електричне поле", яка містить більше 40-ка демонстраційних і фронтальних дослідів. Запропоновано методику використання розробленого експерименту на уроках фізики у процесі вивчення старшокласниками цієї теми. За результатами проведеного експерименту з'ясовано, що використання методики формування понять електродинаміки забезпечує високу якість сформованості понять, що вивчаються. | ru_RU |
dc.description.abstract | The thesis states the idea of systematic and purposeful usage of the educational model experiment in teaching physics as a powerful tool to build scientific concepts of pupils. It analyses factors which give grounds for using model experiments as a tool to form scientific concepts, and reveals didactic functions that the model experiment used to build scientific concepts must possess. Psychological-didactic requirements for the model experiment used as a tool to build scientific concepts are formulated. In accordance with the established requirements a system of the advanced model experiment on “Electric Field” subject has been developed. It possesses more then forty demonstrational and frontal experiments. A methodic to use the developed experiment to teach the above subject in high school course on Physics has been suggested. During pedagogic experiment it was discovered that a methodic to build concepts of Electrodynamics based on the advanced educational experiment leads to higher level of understanding of the studied concepts. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | формування наукових понять | ru_RU |
dc.subject | навчальна модель | ru_RU |
dc.subject | моделювання | ru_RU |
dc.subject | навчальний модельний експеримент | ru_RU |
dc.subject | електричне поле | ru_RU |
dc.subject | електродинаміка | ru_RU |
dc.subject | building of scientific concepts | ru_RU |
dc.subject | educational model | ru_RU |
dc.subject | modeling | ru_RU |
dc.subject | educational model experiment | ru_RU |
dc.subject | electric field | ru_RU |
dc.subject | electrodynamics | ru_RU |
dc.subject.classification | 373.5.016:53 | ru_RU |
dc.title | Модельний експеримент як засіб формування наукових понять у старшокласників у процесі вивчення електродинаміки | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |