Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Hubina, O.
dc.date.accessioned 2023-09-04T07:34:13Z
dc.date.available 2023-09-04T07:34:13Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Hubina, O. Empowering learning process in Ukrainian higher educational establishments by means of E-learning technologies / O. Hubina // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 91. – С. 67-71. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41500
dc.description.abstract The article reveals the implementation of innovative E-learning in the educational process of Ukrainian universities, its organizational and educational foundations. The investigation of this phenomenon is provided on the institutional levels of such higher educational institutions as Open International University of Human Development ‘Ukraine’, Sumy National Agrarian University, Taras Shevchenko Kyiv National University, Kyiv-Mohyla Academy, the Ukrainian Catholic University and the Lviv IT School. The purpose of the research is to study the arrangement of educational process based on the key principles of E-Learning. It was identified that distance learning is provided within the frameworks of Regulatory document of the Universities’ activities where their main directions are outlined. Particular attention is paid to the principle tasks of the universities that enable the expanded access to high-quality learning, individualization of studying, increasing of the effectiveness of education. According to the key tasks, the online learning process with its curriculums, forms and participants is organized. The learning process is based on the Moodle platform. It contributes to the improvement of the efficiency of knowledge formation through the introduction of upgraded teaching educational materials; stimulates interest in the study of the disciplines using innovative information and communication technologies; responsiveness of the feedback and the possibility of direct consultation with the teacher. In terms of the forms of learning, there were analyzed two of them: the completely online learning with the exclusively online practical classes, individual work, training and assessment procedures and the hybrid one that combines the formal and online forms of learning, such as: lectures, laboratory work, practical classes, seminars, consultations. It has been concluded that the mentioned universities have contributed to the academic intensification, ensuring high quality of educational services due to the use of innovative E-Learning. uk
dc.description.abstract У статті розкрито впровадження інноваційного електронного навчання у навчальний процес ЗВО України, його організаційні та освітні основи. Дослідження цього явища здійснюється на інституційних рівнях таких вищих навчальних закладів, як Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», Сумський національний аграрний університет, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Києво-Могилянська академія, Український католицький університет та Львівська IT школа. Мета дослідження – вивчити організацію навчального процесу на основі ключових принципів електронного навчання. Визначено, що дистанційне навчання здійснюється в рамках Регламенту діяльності університетів, де визначено їх основні напрями. Особливу увагу приділено принциповим завданням університетів, які забезпечують розширення доступу до якісного навчання, індивідуалізацію навчання, підвищення ефективності навчання. Відповідно до ключових завдань організовується онлайн-навчальний процес з його навчальними планами, формами та учасниками. Навчальний процес базується на платформі Moodle. Це сприяє підвищенню ефективності формування знань шляхом впровадження модернізованих навчально-методичних матеріалів; стимулює інтерес до вивчення дисциплін з використанням інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій; оперативність зворотного зв'язку та можливість безпосередньої консультації з викладачем. З точки зору форм навчання, було проаналізовано дві з них: електронне навчання з виключно онлайн практичними заняттями, індивідуальною роботою, навчанням та процедурами оцінювання; та гібридне, яке поєднує формальну та онлайн форми навчання, такі як: лекції, лабораторні роботи, практичні заняття, семінари, консультації. Зроблено висновок, що зазначені університети сприяли академічній інтенсифікації, забезпеченню високої якості освітніх послуг завдяки використанню інноваційного електронного навчання. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject hybrid university uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.subject the Moodle educational platform uk
dc.subject individualization uk
dc.subject online project uk
dc.subject гібридний університет uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject освітня платформа Moodle uk
dc.subject індивідуалізація uk
dc.subject онлайн-проект uk
dc.title Empowering learning process in Ukrainian higher educational establishments by means of E-learning technologies uk
dc.title.alternative Розширення процесу навчання у закладах вищої освіти України засобами технологій електронного навчання uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.1«312»
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.91.14


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу