Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрійчук, Іванна Петрівна
dc.date.accessioned 2023-09-01T13:40:13Z
dc.date.available 2023-09-01T13:40:13Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Андрійчук, Іванна Петрівна. Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Андрійчук Іванна Петрівна ; наук. керівник Радчук Галина Кіндратівна ; Тернопільський держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2002. - 208 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41486
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі гармонізації Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки. Розкрито значення Я-концепції особистості в контексті підготовки майбутнього фахівця у галузі практичної психології; виявлено показники та особливості Я-концепції особистості студентів у процесі навчання у вузі; обгрунтовано можливість гармонізації Я-концепції особистості на основі активізації у студентів процесів самопізнання, самоаналізу та саморегуляції; сф орм ульовано теоретичні положення, що лежать в основі формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів, а саме: орієнтація на цінність особистісного досвіду як важливого компонента змісту7 освіти, активізація суб’єктностіяк умова становлення зрілої особистості, стимуляція осмисленого учіння в навчальній діяльності, реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів у навчально-виховному процесі. Створено та апробовано концептуальну психолого-педагогічну модель особистісної підготовки майбутніх практичних психологів, яка включає систему організації роботи щодо гармонізації Яконцепції особистості майбутніх практичних психологів. uk
dc.description.abstract The thesis is dedicated to the problem of harmonization of a Self-Awareness Concept of the future Practical Psychologists in the process of their professional training. There is formulated the importance of a Self-Awareness concept in the context of training of the future specialist in the field of Practical Psychology; there are determined the indicators and peculiarities of a Self-Awareness Concept of students during their studies in the College; founded the possibility of harmonization of a Self-Awareness Concept on the basis of activization of processes of self-study, self-analysis and self-regulation of the students; there are formulated theoretical postulates that lay in the basis of formation of Positive Self-Awareness concept of the future psychologist, namely, orientation at the value of personal experience as an important component of the contents of studies, activization of subjectiveness as a condition for establishment of a developed personality, stimulation of comprehensive studying during educational activity, realization of subject-to-subject interrelation between teachers and students during educational and upbringing process. There was created and tested a conceptual Psychological and Pedagogical model for individual education of practical psychologists that includes the system of organization of work concerning harmonization of a Self-Awareness Concept in future practical Psychologist. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject самосвідомість uk
dc.subject Я-концепція uk
dc.subject самооцінка uk
dc.subject позитивна Я-концепція особистості практичного психолога uk
dc.subject суб’єкт-суб’єктна взаємодія uk
dc.subject особистісно зорієнтоване навчання uk
dc.subject самопізнання uk
dc.subject самоприйняття uk
dc.subject саморегуляція uk
dc.subject self-awareness uk
dc.subject Self-Awareness Concept uk
dc.subject self-esteem uk
dc.subject positive Self-Awareness Concept of a practical Psychologist uk
dc.subject subject-to-subject interrelation uk
dc.subject individuality oriented studies uk
dc.subject self-learning uk
dc.subject self-comprehension uk
dc.subject self-regulation uk
dc.title Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки uk
dc.title.alternative Formation of Positive Self-Awareness Concept in Future Practical Psychologists in the process of their professional training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159. 923


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу