Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Філософська парадигма національної стратегії інтернаціоналізації вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кийков, Олексій Юрійович
dc.date.accessioned 2023-07-24T13:38:00Z
dc.date.available 2023-07-24T13:38:00Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кийков, Олексій Юрійович. Філософська парадигма національної стратегії інтернаціоналізації вищої освіти : дисертація . ... канд. філос. наук : 09.00.10 - філософія освіти / Кийков Олексій Юрійович ; [наук. керівник Терепищий Сергій Олександрович] ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 190 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41373
dc.description.abstract У дисертації вперше з позиції філософії освіти проаналізоване поняття інтернаціоналізації вищої освіти, під яким розуміється динамічний процес поєднання та взаємопроникнення національних і міжнародних організацій, що забезпечують надання освітніх та дослідницьких послуг. Осердям інтернаціональної освіти є мова як прояв самобутності культури. Показано, що реалізація засад інтернаціональної освіти не може обмежуватися вивченням мов різних народностей або до суто академічної мобільності. Вона передбачає перегляд всієї системи освіти в усіх її вимірах: і з точки зору викладання окремих дисциплін, і з точки зору її мультикультурних позицій, адже інтернаціональна освіта відображає ідею інтеграції та різноманітності культур. uk
dc.description.abstract In the thesis the concept of internationalization of higher education is analyzed for the first time from the position of philosophy of education, which is understood as a dynamic process of combining and interpenetration of national and international organizations providing educational and research services. The language, as a manifestation of the culture identity, is the center of international education. Proceeding from Heidegger’s thesis that "... the thought gives a word to the being. The language is the home of the being", it is shown that the implementation of the principles of international education cannot be limited to the study of languages of different nationalities or to purely academic mobility. It envisages a revision of the whole system of education in all its dimensions: both in terms of teaching individual disciplines and in terms of its multicultural positions, since international education reflects the idea of integration and diversity of cultures. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інтернаціоналізація вищої освіти uk
dc.subject національна стратегія uk
dc.subject міжнародна освіта uk
dc.subject глобалізація uk
dc.subject інформаційна революція uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject internationalization of higher education uk
dc.subject national strategy uk
dc.subject international education uk
dc.subject globalization uk
dc.subject information revolution uk
dc.subject communication uk
dc.title Філософська парадигма національної стратегії інтернаціоналізації вищої освіти uk
dc.title.alternative Philosophical Paradigm of the National Strategy of Internationalization of Higher Education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 1:37.01(043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу