Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика самоорганізації підлітків у процесі фортепіанного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лі Сиюнь
dc.date.accessioned 2023-07-24T07:34:09Z
dc.date.available 2023-07-24T07:34:09Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Лі Сиюнь. Методика самоорганізації підлітків у процесі фортепіанного навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Лі Сиюнь ; наук. керівник Гуральник Наталія Павлівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 214 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41358
dc.description.abstract У дисертації розглянута проблема самоорганізації підлітків у процесі навчання гри на фортепіано, обгрунтована науково-теоретична сутність даного феномена, яка представлена в єдності особистісної якості, самостійності, та самоорганізаційних умінь піаністів; принципи (синергетики, субъ’єктивації, індивідуалізації, рефлексійності, результативності, ефективності, гармонічності) та доцільні педагогічні умови ефективного формування самоорганізації підлітків. Розроблена та експериментально перевірена авторська методика самоорганізації підлітків у процесі фортепіанного навчання, адекватний комплекс самоорганізаційнних умінь. Впровадженням ефективного методичного комплексу забезпечена результативність дослідної роботи та перспективи її використання. uk
dc.description.abstract Youth self-organization problem concerning piano education process was examined in the dissertation, scientific-theoretical nature of this phenomenon which is represented in the unity of the personal qualities related to independence and self-organizational pianists skills was substantiated; principles (effectiveness, efficiency, subjectivation; individualization, reflexivity, harmony) and pedagogical conditions of effective youth formation were analyzed. The author's youth self-organizing methodology in piano education process was developed and experimentally verified adding an adequate range of selforganizational skills. The effective methodical complex introduction ensured the research effectiveness and the prospects of its use. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject самоорганізація uk
dc.subject самоорганізаційнні уміння uk
dc.subject методика самоорганізації підлітків uk
dc.subject фортепіанне навчання uk
dc.subject self-organization uk
dc.subject self-organizationskills uk
dc.subject youthself-organization uk
dc.subject piano training uk
dc.title Методика самоорганізації підлітків у процесі фортепіанного навчання uk
dc.title.alternative The Youth Self-organization Methodology in the Process of Piano Education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016:786.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу