Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток пізнавальної активності старшокласників на уроках технологій з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Микитенко, Альона Петрівна
dc.date.accessioned 2023-07-21T07:35:49Z
dc.date.available 2023-07-21T07:35:49Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Микитенко, Альона Петрівна. Розвиток пізнавальної активності старшокласників на уроках технологій з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (технічні дисципліни) / Микитенко Альона Петрівна ; наук. керівник Макаренко Леся Леонідівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 330 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41335
dc.description.abstract На основі системного аналізу психолого-педагогічної та науково-методичної літератури теоретично обгрунтовано структуру, зміст і сутність поняття “ пізнавальна активність” . Зокрема, уточнено поняття “ пізнавальна активність старшокласників на уроках технологій” ; визначено критерії, показники та рівні сформованості пізнавальної активності старшокласників на уроках технологій з використанням засобів ІКТ. У роботі обгрунтовано сукупність педагогічних умов та спроектовано методику поетапного розвитку пізнавальної активності старшокласників на уроках трудового навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Результати педагогічного експерименту підтвердили ефективність спроектованої методики “ Пізнавальна активність старшокласників засобами інформаційно-комунікаційних технологій” на уроках технологій у спеціально створеному інформаційно-освітньому середовищі старшої школи. uk
dc.description.abstract Based on a systematic analysis of psychological and educational and methodological literature theoretically grounded structure, content and essence of the concept of “ cognitive activity” . In particular, were clarified the concept of “cognitive activity of senior pupils at lessons of technologies” ; the criteria, indicators and levels of cognitive activity of senior pupils at lessons of technologies using means of information and communication technologies had been clarified. In this work were substantiated aggregate set оf pedagogical conditions and teaching methodology designed phased development of cognitive activity of senior pupils at lessons of senior pupils by means of information and communication technologies. The results of pedagogical experiment confirmed the effectiveness of teaching methods that had been designed “ Cognitive activity' of senior pupils by means of information and communication technologies” at the lessons technology in specially created informational and educational enviromnent of high school. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject пізнавальна активність старшокласника uk
dc.subject засоби інформаційно-комунікаційних технологій uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject методика розвитку пізнавальної активності старшокласників на уроках технологій uk
dc.subject cognitive activity of senior pupils by means of information and communication technologies uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject methodic of cognitive activity of senior pupils at lessons of technologies uk
dc.title Розвиток пізнавальної активності старшокласників на уроках технологій з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій uk
dc.title.alternative Development cognitive activity of senior pupils at the lessons of technology using information and communicational technologies uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.016:62/69:043.3(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу