Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Онофрійчук, Людмила Миколаївна
dc.contributor.author Пахольчак, Євгенія Сергіівна
dc.contributor.author Онофрійчук, Світлана Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-07-05T08:10:15Z
dc.date.available 2023-07-05T08:10:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Онофрійчук, Л. М. Розвиток музикальності школярів на заняттях з хореографії / Л. М. Онофрійчук, Є. С. Пахольчак, С. О. Онофрійчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 169-176. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41180
dc.description.abstract Стаття розкриває особливості розвитку музикальності школярів у процесі хореографічної підготовки. Обґрунтовано важливість і необхідність музичного виховання і розвитку школярів різних вікових категорій. Підкреслено, що такий підхід є головною умовою для естетичного виховання особистості, її духовного задоволення і ціннісного ставлення до дійсності. Показано структуру музикальності в ракурсі досліджень видатних педагогів і митців. Проаналізовано різноманітні форми організації хореографічної діяльності, прийоми і методи, які необхідно використовувати сучасному фахівцю для діагностування і розвитку музичних здібностей школярів. Показана їх роль у розвитку емоційної чутливості, образності музичного сприймання й оригінальності музичного мислення в танцювальному мистецтві. Висвітлений процес розвитку музикальності школярів на різних етапах роботи (початковому, поглибленому, творчому). Визначено педагогічно-творчій потенціал хореографії, її розвивальні і виховні можливості та особистісно-орієнтований підхід до школярів. uk
dc.description.abstract The article reveals the peculiarities of the development of musicality of schoolchildren in the process of choreographic training. It is substantiated the importance and necessity of musical education and development of schoolchildren of different age categories. It is emphasized that this approach is the main condition for the aesthetic education of the personality, its spiritual satisfaction and valuable attitude to reality. The structure of musicality is shown in the perspective of research by outstanding teachers and artists. Various forms of organization of choreographic activity, techniques and methods that must be used by a modern specialist for diagnosis and development of musical abilities of schoolchildren are analyzed. Their role in the development of emotional sensitivity, the imagery of musical perception and the originality of musical thinking in dance art is shown. The process of developing musicality of schoolchildren at different stages of work (initial, advanced, creative) is highlighted. Pedagogical and creative potential of choreography, its developmental and educational possibilities, personally oriented approach to schoolchildren are defined. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject школярі uk
dc.subject музикальність uk
dc.subject музичні здібності uk
dc.subject хореографія uk
dc.subject прийоми і методи uk
dc.subject schoolchildren uk
dc.subject musicality uk
dc.subject musical abilities uk
dc.subject choreography uk
dc.subject techniques and methods uk
dc.title Розвиток музикальності школярів на заняттях з хореографії uk
dc.title.alternative Development of musicality of schoolchildren in the process of choreographic training uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.21


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу