Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Принципи формування готовності до вокально-виконавської готовності магістрів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гуань Юе
dc.date.accessioned 2023-07-04T15:06:54Z
dc.date.available 2023-07-04T15:06:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гуань Юе. Принципи формування готовності до вокально-виконавської готовності магістрів / Гуань Юе // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 116-124. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41175
dc.description.abstract Процес формування готовності магістрів факультетів мистецтв до вокальновиконавської діяльності на сьогодні потребує активної наукової уваги. Виявлення принципових ознак дослідження посприяє до розробки та впровадження ефективної методики підготовки магістрів до виконавської діяльності. Заслуговує уточнення наукова увага до традицій вокально-виконавського виховання співаків в Україні.Вокальна педагогіка виступає складовою загальної педагогіки, музичної педагогіки, але має певні специфічні особливості в змісті, формах і методах навчання, тому вимагає розробки спеціальних педагогічних принципів, які відображають сутнісні характеристики співацької освіти магістрантів-вокалістів. Формування готовності до вокально-виконавської діяльності забезпечує взаємодія системи принципів, до яких віднесено: принцип національної спрямованості; принцип системності та наступності; принцип стимулювання магістрів-вокалістів до широкого використання українських співацьких традицій; принцип індивідуалізації; принцип проективності. У нашому дослідженні вони підтримані системно-цілісним, аксіологічним, особистісноорієнтованим, компетентнісним, креативним науковими підходами. uk
dc.description.abstract The process of forming the readiness of masters of the faculties of arts for vocal and performing activities today requires active scientific attention. Identifying the main features of the research will contribute to the development and implementation of an effective method of training masters for executive activities. Scientific attention to the traditions of vocal and performing education of singers in Ukraine deserves clarification. Vocal pedagogy is a component of general pedagogy, musical pedagogy, but has certain specific features in the content, forms and methods of teaching, requires the development of special pedagogical principles that reflect the essential characteristics of the singing education of graduate students-vocalists, requires special principled positions in the choice of means of forming readiness for performing activities , in particular, in the tradition of the Ukrainian vocal school, within which personality formation and professional formation take place. The formation of readiness for vocal performance activities is ensured by the interaction of a system of principles, which include: the principle of national orientation; the principle of systematicity and continuity; the principle of stimulating master vocalists to widely use Ukrainian singing traditions; principle of individualization; the principle of projectivity. Which are supported in our research by scientific approaches: system-holistic, axiological, person-oriented, competence-based, creative approaches. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject магістранти-вокалісти uk
dc.subject українські співацькі традиції uk
dc.subject виконавський досвід uk
dc.subject український класичний вокальний репертуар uk
dc.subject підходи uk
dc.subject принципи uk
dc.subject master’s students-vocalists uk
dc.subject Ukrainian singing traditions uk
dc.subject performance experience uk
dc.subject Ukrainian classical vocal repertoire uk
dc.subject approaches uk
dc.subject principles and others uk
dc.title Принципи формування готовності до вокально-виконавської готовності магістрів uk
dc.title.alternative Principles of formation of readiness for vocal performance of masters uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.011.3
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.15


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу