Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мотиваційно-ціннісний конструкт співацької підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сє Сяолу
dc.date.accessioned 2023-07-04T13:34:19Z
dc.date.available 2023-07-04T13:34:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сє Сяолу. Мотиваційно-ціннісний конструкт співацької підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахового навчання / Сє Сяолу // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 100-106. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41169
dc.description.abstract Мотивація здійснює величезний вплив на позитивне ставлення майбутніх учителів музичного мистецтва до практичної діяльності з учнями, підсилює тягу до знань. Включення студентів факультету мистецтв у продуктивну діяльність, яка підкріплена знаннями власних можливостей і співвідноситься з позитивними результатами, додає їм впевненості у вирішенні творчих виконавських завдань. Оскільки у цьому процесі задіяна усвідомленість, то спрямованість психічних процесів відбувається таким чином, що дозволяє знаходити нову поведінку, яка володіє більшою цінністю, до того ж створюється можливість реалізації потрібної діяльності з великим успіхом. Мотиваційно-ціннісний конструкт сприяє розгляду таких форм у свідомості майбутніх учителів музичного мистецтва, що відповідають за професійно-значущі цінності, якості даної професії, які містяться у змістовній її стороні, що уможливлює задовольнити їх фахові інтереси та особистісні потреби. Цей конструкт має розглядати специфічні форми відображення у свідомості майбутніх учителів музичного мистецтва, які позначаються на регуляції поведінки в творчо-інтерпретаційній роботі. uk
dc.description.abstract Motivation exerts a huge influence on the positive attitude of future music teachers towards practical activities with students, strengthens the desire for knowledge. The inclusion of students of the Faculty of Arts in productive activities, which is supported by knowledge of their own capabilities and correlated with positive results, gives them confidence in solving creative executive tasks. A valuable attitude to the profession, obtaining a positive result of pedagogical activity, is a prerequisite for the formation of the personality’s attitude to successful practical work, which helps to implement flexible expedient and adaptive management of artistic activity. Since awareness is involved in this process, the orientation of mental processes occurs in such a way that it allows to find new behavior that has greater value, and in addition, it creates an opportunity to implement the desired activity with great success. The motivational-value construct promotes consideration of such forms in the minds of future music teachers, which are responsible for professionally significant values, qualities of this profession, which are contained in its meaningful side, which makes it possible to satisfy their professional interests and personal needs. This construct should consider specific forms of reflection in the minds of future music teachers, which affect the regulation of behavior in creative and interpretive work. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject мотиваційно-ціннісний конструкт uk
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва uk
dc.subject співацька діяльність uk
dc.subject професійно-значущі цінності uk
dc.subject фахове навчання uk
dc.subject творчо-інтерпретаційна робота uk
dc.subject motivational and value construct uk
dc.subject future music teachers uk
dc.subject singing activity uk
dc.subject professionally significant values uk
dc.subject professional training uk
dc.subject creative and interpretative work uk
dc.title Мотиваційно-ціннісний конструкт співацької підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахового навчання uk
dc.title.alternative Motivational and value construct of singing training of students of art faculties in the process of professional training uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.016:78
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.13


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу