DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 33 Книга 2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТіщенко, І. М.-
dc.date.accessioned2013-11-25T22:32:53Z-
dc.date.available2013-11-25T22:32:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТіщенко, І. М. Генезис задачного підходу до навчання фізики / І. М. Тіщенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 33. Кн. 2. – С. 181-187.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4106-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз еволюції впровадження задачного підходу на уроках фізики та теоретично обґрунтована необхідність технологічної реконструкції навчання розв’язання задач як передумови розвитку профільної школи. На підставі проведеного аналізу запропоновані засоби навчання з проектування навчальної діяльності учнів на уроках фізики.ru_RU
dc.description.abstractThe analysis of the evolution of implementation of task-oriented approach at Physics lessons and theoretical necessity of technological reconstruction of teaching solving problems as prerequisite for specialized development are held in the article. Based on the analysis, learning tools of designing learning activities of students at Physics lessons are proposed.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ імені М. П. Драгомановаru_RU
dc.subjectзадачний підхідru_RU
dc.subjectпедагогічна технологіяru_RU
dc.subjectдиференціаціяru_RU
dc.subjectпрофільне навчанняru_RU
dc.subjectзасоби навчанняru_RU
dc.subjecttask-oriented approachru_RU
dc.subjecteducational technologyru_RU
dc.subjectdifferentiationru_RU
dc.subjectprofession-oriented educationru_RU
dc.subjectlearning toolsru_RU
dc.subject.classification373.54:53ru_RU
dc.titleГенезис задачного підходу до навчання фізикиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Випуск 33 Книга 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tischenko.pdf86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.