Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика організації самопідготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики з музичного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юань Янь
dc.date.accessioned 2023-06-21T10:12:16Z
dc.date.available 2023-06-21T10:12:16Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Юань Янь. Методика організації самопідготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики з музичного навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Юань Янь ; наук. керівник Демидова Марина Григорівна ; Міністерство освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2016. - 247 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41034
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування вмінь організації самопідготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики з музичного навчання. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі, у теорії та практиці музично-педагогічної освіти, уточнено зміст поняття «самопідготовка», що трактується як превентивна робота студентів щодо забезпечення організації та успішності музичнохудожньої взаємодії з учнями в процесі педагогічної практики, що виконується при методичному керівництві викладача, але без його безпосередньої участі. Головна ознака самопідготовки проявляється в тому, що студент усвідомлює свої дії та підпорядковує їх меті, яку визначає самостійно. uk
dc.description.abstract The problem of formation of skills of organization of future music teachers’ self-tuition to the teaching practicum in the process of music education was considered in this thesis research. The state of the problem under the studywas analyzed in the scientific literature, theory and practice of musical and pedagogical education; the concept of “self-tuitionwhich is treated as a preventive work of the students to ensure the organization and success of musical and artistic interaction with the students in the process of the teaching practicum whichis carried out on the instructions and with guidance of the teacher but without its direct involvement was clarified. The main characteristic of self-tuition is shown up in that the student is aware of his or her actions and subjects them to the goal which he or she singly defines. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject самопідготовка uk
dc.subject майбутні вчителі музики uk
dc.subject педагогічна практика uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject self-tuition uk
dc.subject future music teachers uk
dc.subject teaching practicum uk
dc.subject phased methodology uk
dc.title Методика організації самопідготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики з музичного навчання uk
dc.title.alternative Methodology of organizationof future music teachers’self-tuition to teaching practicumin the process of music education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378+78+371.13


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу