Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування вмінь музично-виконавської артикуляції майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лу Чен
dc.date.accessioned 2023-05-10T15:24:47Z
dc.date.available 2023-05-10T15:24:47Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Лу Чен. Методика формування вмінь музично-виконавської артикуляції майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Лу Чен ; наук. керівник Реброва Олена Євгенівна ; Міністерство освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2015. - 233 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40358
dc.description.abstract У дисертації актуалізовано питання оволодіння майбутніми учителями музики художньо-виразним, переконливим виконанням музичних творів на фортепіано на основі умінь музично-виконавської артикуляції, яка входить до структури інтонаційного виконавського комплексу музиканта-інструменталіста. Розкрито феномен музичної артикуляції в контексті психологічної, феноменолого-теоретичної та герменевтично-інтерпретаційного методології. Визначено сутність умінь музично-виконавської артикуляції - це атрибут художньої техніки, що формується в процесі освоєння виконавсько-тактильних прийомів звуковидобування, заснований на усвідомленому ставленні до інтонаційної, фразеологічної, семантичної, художньо-стильової диференціації музичних властивостей твору, здійснюваних під впливом слухових уявлень і самоконтролю, які забезпечують індивідуально-творчу якість його інтерпретації. Розроблено та експериментально доведено ефективність методики формування таких умінь на основі лінгвокультурного, культурологічного, транскультурного, антропологічного та полімодального підходів. uk
dc.description.abstract This thesis contains raise of the question of mastering artistic-expressive, convincing performance of musical compositions on fortepiano by perspective music teachers on ground of music performance articulation skills being the part of structure of innovative performance complex of musician-instrumentalist. The essence of music performance articulation skills has been determined - it is the attribute of artistic technique being form within the process of mastering with the help of performancetactile articulation techniques grounded on conscious relations to innovative, phrasal, semantic and artistic-stylistic differentiation of composition’s musical characteristics, performed under the influence of ear- minded imaginations and self-control which guarantees individual-creative interpretation of the composition. The efficiency of methodology of formation of such skills were developed and experimentally checked on ground of linguocultural, culturological, trans-cultural, anthropological and polymodal approaches. The positive results were achieved by virtue of implementation of pedagogical conditions: actualization of understanding of music performance articulation functional aspects, setting to reflex the feelings of interconnection of heartimbre, artistic-associative, tactile-plastic, innovative-imaginative processes upon performance of composition articulation; activation of unassisted search of value and conceptual essence of intonational-expressive performance on ground of artistic process of articulatory compensation. These conditions must be implemented phase by phase, specifically with due consideration of inception- reflexive, cognitive; performance-repetition, technological; search-compensatory, creative phases. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інтонація uk
dc.subject інтонаційно-виконавський комплекс uk
dc.subject музична артикуляція uk
dc.subject уміння музично-виконавської артикуляції uk
dc.subject фортепіанна підготовка майбутніх учителів музики uk
dc.subject intonation uk
dc.subject intonation and performance complex uk
dc.subject musical articulation uk
dc.subject music performance articulation skill uk
dc.subject perspective music teachers fortepiano training uk
dc.title Методика формування вмінь музично-виконавської артикуляції майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано uk
dc.title.alternative Methodology of formation of perspective music teachers’ artistic performance articulation skills during the process of teaching them to play fortepiano uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.013+780.71


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу