ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гончаренко, Т. Л. | |
dc.date.accessioned | 2013-11-18T23:23:18Z | |
dc.date.available | 2013-11-18T23:23:18Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Гончаренко, Т. Л. Акмеологічний підхід до формування готовності вчителя фізики до проектування навчального процесу в системі післядипломної освіти / Т. Л. Гончаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 32. – С. 75-80. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4032 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання, пов’язані з аналізом акмеологічного підходу як психолого-педагогічної основи формування готовності вчителя фізики до проектування навчального процесу в системі післядипломної освіти. Визначено поняття професіоналізм, його структура, етапи та рівні. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article discusses issues related to the analysis acmeological approach both psychological pedagogical foundations in the formation of readiness for the design of the educational process in the system of postgraduate education of teachers of physics. The concept of professionalism, its structure, stages and levels. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | акмеологічний підхід | ru_RU |
dc.subject | учителі фізики | ru_RU |
dc.subject | проектування навчального процесу | ru_RU |
dc.subject | acmeological approach | ru_RU |
dc.subject | a teacher of physics | ru_RU |
dc.subject | engineering educational process | ru_RU |
dc.title | Акмеологічний підхід до формування готовності вчителя фізики до проектування навчального процесу в системі післядипломної освіти | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |