Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Якість військово-професійної підготовки курсантів - як складова успішного виконання спеціальних завдань

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Одеров, А. М.
dc.contributor.author Лещінський, О. В.
dc.contributor.author Первачук, О. І.
dc.contributor.author Бабич, М. О.
dc.contributor.author Небожук, О. Р.
dc.contributor.author Богданов, М. В.
dc.contributor.author Бубон, В. С.
dc.contributor.author Абраменко, О. О.
dc.contributor.author Хачатрян, А. Х.
dc.date.accessioned 2023-05-09T08:55:27Z
dc.date.available 2023-05-09T08:55:27Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Якість військово-професійної підготовки курсантів - як складова успішного виконання спеціальних завдань / А. М. Одеров, О. В. Лещінський, О. І. Первачук, М. О. Бабич, О. Р. Небожук, М. В. Богданов, В. С. Бубон, О. О. Абраменко, А. Х. Хачатрян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Випуск 3 (161). – С. 131-135. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40298
dc.description.abstract Успіх у військовій службі, як і в інших видах військово-професійної діяльності, залежить від особливостей процесу навчання та виховання, які необхідно будувати не тільки на підставі загальних психолого-педагогічних закономірностей, а також з урахуванням обґрунтованих методів впливу, що відповідають індивідуальним особливостям курсантів. Ефективність роботи офіцера визначається рівнем його професійної підготовленості у закладі військової освіти, зокрема, наскільки успішно він освоїв програму навчання з дисциплін бойової (професійної) підготовки. Основною метою фізичної підготовки у Збройних Силах України є забезпечення готовності військовослужбовців до бойової діяльності, виконання службових завдань за призначенням, сприянні вирішення інших завдань їх навчання та виховання. В процесі фізичної підготовки формується, в першу чергу, сила, швидкість, витривалість та спритність, на їх основі військово-прикладні навички, а в подальшому теоретичні знання та організаторсько-методичні вміння. Розвиваються в ході занять з фізичної підготовки і морально-психологічні якості, сприяє формуванню у воїнів професійного світогляду, тобто професійної самосвідомості особистості, що передбачає глибоке рефлексивне пізнання себе у діяльності. Розвинена професійна самосвідомість допомагає краще зрозуміти та оцінити себе, особливості своєї службової діяльності, визначити орієнтири професійного та особистісного зростання. uk
dc.description.abstract Success in military service, as in other professional activities, is dependent on the characteristics of the processes of training and education that is necessary to build not only on the basis of General psychological-pedagogical regularities, but also for well-founded methods of influence, corresponding to individual characteristics of trainees. The efficiency of an officer is determined by the level of professional training in military educational institution, including how successfully he mastered the curriculum in the disciplines of combat training. The main objective of physical training in the armed forces of regardie is to maintain a level of physical preparedness of personnel to perform the service and combat and other tasks in accordance with their purpose. In the physical training process is formed in the first place, strength, speed, endurance and agility, on the basis of their military-applied skills, and in the subsequent theoretical and organizational-methodical skills. Developed in the course of physical and morally-psychological qualities, promotes the formation of warriors for a professional Outlook, ie professional consciousness of the person, implying a deep reflective knowledge of oneself in the activity. Development of professional identity helps to better understand and evaluate themselves, their performance, determine benchmarks for professional and personal growth. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject військова служба uk
dc.subject військово-професіональна підготовка uk
dc.subject фізична підготовка uk
dc.subject курсант uk
dc.subject бойова підготовка uk
dc.subject військово-професійна діяльність uk
dc.subject military service uk
dc.subject military-professional training uk
dc.subject physical training uk
dc.subject cadet uk
dc.subject combat training uk
dc.subject military-professional activity uk
dc.title Якість військово-професійної підготовки курсантів - як складова успішного виконання спеціальних завдань uk
dc.title.alternative The quality of professional training of students - the key to successful implementation of special tasks uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.062.4:355.237.3
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2023.03(161).30


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics