ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дудка, Тетяна Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-05T12:38:55Z | |
dc.date.available | 2023-05-05T12:38:55Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Дудка, Тетяна Юріївна. Просвітницький туризм в історико-педагогічних умовах ІХ - 30-х рр. ХХ ст. : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Дудка Тетяна Юріївна ; наук. консультант Сиротюк Володимир Дмитрович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 516 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40214 | |
dc.description.abstract | У дисертації вперше уведено до наукового обігу та системно обґрунтовано важливий історико-педагогічний феномен «просвітницький туризм», невідомі документи та історичні факти архівних і рукописних фондів, які в сукупному ефекті уможливили репродукування змістової наповненості його мети, завдань, основних форм. Здійснено ретроспективний аналіз окресленої проблематики у вітчизняній площині ІХ – 30-х рр. ХХ ст. У розширених хронологічних рамках проаналізовано етапи розвитку просвітницького туризму в історії зарубіжної педагогіки; запропоновано періодизацію становлення, розвою та занепаду вітчизняного просвітницького туризму (ІХ – 30-х рр. ХХ ст.), охарактеризовано особливості кожного етапу їх поступальність та взаємозалежність. | uk |
dc.description.abstract | In the thesis, a historical and pedagogical phenomenon "educational tourism" has been introduced and systematically substantiated; unknown documents and historical facts of archival and manuscript funds altogether made the reproduction of its purpose, tasks, and main forms possible. A retrospective analysis of the above-mentioned domestic issues of the IX – 30-s of the XX century is carried out. Stages of development of educational tourism in the history of foreign pedagogy are analyzed within an extended chronological framework. The periodization of the formation, development and decline of the national educational tourism (IX - 30-s of the XX century) are proposed, peculiarities of each stage, their continuity and interdependence have been described. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | просвіта | uk |
dc.subject | просвітник | uk |
dc.subject | просвітницький туризм | uk |
dc.subject | історико-педагогічні умови | uk |
dc.subject | тенденції | uk |
dc.subject | феномен | uk |
dc.subject | освітні традиції | uk |
dc.subject | освіченість | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | educator | uk |
dc.subject | educational tourism | uk |
dc.subject | historical and pedagogical conditions | uk |
dc.subject | tendencies | uk |
dc.subject | phenomenon | uk |
dc.subject | educational traditions | uk |
dc.subject | literacy | uk |
dc.title | Просвітницький туризм в історико-педагогічних умовах ІХ - 30-х рр. ХХ ст. | uk |
dc.title.alternative | The Enlightenment Tourism in the historical and pedagogic setting of the period from the 19th century to the thirtieth of the 20th century | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 37:796.51(091)«80/193»(043.3) |