Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організація рухової активності молодших школярів з ослабленим здоровʼям в умовах НУШ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дьоміна, Жанна Геннадіївна
dc.contributor.author Бобильов, С. В.
dc.date.accessioned 2023-05-04T12:14:33Z
dc.date.available 2023-05-04T12:14:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Дьоміна, Ж. Г. Організація рухової активності молодших школярів з ослабленим здоровʼям в умовах НУШ / Ж. Г. Дьоміна, С. В. Бобильов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Випуск 2 (160). – С. 101-104. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40134
dc.description.abstract У статті висвітлено значення рухової активністі у моторному та психологічному розвитку дітей молодшої школи. Доведено, що дозрівання рухових навичок людини відбувається поступово з часом. Це залежить від кількох факторів, включаючи, але не обмежуючись цим, індивідуальні відмінності, стан здоров’я, якість нервово-м’язових структур і стимулюючі фактори. Дослідження, включені в цей огляд, показують, що різні види фізичної активності, включаючи аеробні тренування, силові тренування, танці, йогу та програми ходьби, покращують настрій і психічне здоров’я. Аеробна фізична активність найбільше впливає на зменшення симптомів тривоги та стресу. Звички, пов’язані з фізичною активністю, набуті в дитинстві, можна зберегти в дорослому віці, що сприяє кращому здоров’ю та якості життя. Велика кількість літератури вказує на те, що регулярна фізична активність стимулює ріст і розвиток і має багато переваг для психічного, фізичного, когнітивного та психосоціального здоров’я дітей. Здібності дітей до фізичних вправ змінюються відповідно до визначених періодів розвитку. Маленькі діти активні протягом коротких проміжків часу, і їхня здатність до безперервної активності зростає, коли вони ростуть і дорослішають. Переваги таких вправ для здоров’я в молодшому віці недостатньо встановлені, підкреслюючи короткочасні переваги фізичної активності для деяких аспектів когнітивного та психічного здоров’я, вказуючи на те, що максимальної користі можна досягти частими вправами протягом дня. uk
dc.description.abstract The article highlights the importance of motor activity in the motor and psychological development of junior school children. It has been proven that a person's motor skills mature gradually over time. This depends on several factors, including, but not limited to, individual differences, health status, quality of neuromuscular structures, and stimulating factors. Research included in this review shows that different types of physical activity, including aero- bic training, strength training, dance, yoga, and walking programs, improve mood and mental health. Aerobic physical activity has the greatest effect on reducing the symptoms of anxiety and stress. Habits related to the physical activity, acquired in childhood, can be maintained in adulthood, which contributes to the better health and quality of life. Extensive literature indicates that regular physical activity encourages growth and development and has multiple benefits for the mental, physical, cognitive and psychosocial health of children. Children capacities for exercise change in accordance within defined developmental periods. Young children are active at short intervals and their capacity for continuous activity increases as they grow and mature. The health benefits of sporadic exercise at a younger age are not well established, stressing the short-term benefits of physical activity for some aspects of cognitive and mental health, indicating that maximum benefit can be achieved by frequent bouts of exercise during the day. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject рухова активність uk
dc.subject діти uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject моторика uk
dc.subject розвиток дітей uk
dc.subject physical activity uk
dc.subject children uk
dc.subject younger school age uk
dc.subject motor skills uk
dc.subject children’s development uk
dc.title Організація рухової активності молодших школярів з ослабленим здоровʼям в умовах НУШ uk
dc.title.alternative Organization of motor activity of younger schoolchildren with impaired health in the conditions of the NUSH uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.091.214.18-027.556:796
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2023.02(160).21


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу