Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Технології впровадження дидактичних завдань для ефективного формування готовності майбутніх менеджерів організацій до управлінської діяльності в умовах ЗВО

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Василишина, О. В.
dc.date.accessioned 2023-04-28T13:08:12Z
dc.date.available 2023-04-28T13:08:12Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Василишина, О. В. Технології впровадження дидактичних завдань для ефективного формування готовності майбутніх менеджерів організацій до управлінської діяльності в умовах ЗВО / О. В. Василишина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 85. – С. 55-59. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40038
dc.description.abstract У статті розглянуто основні педагогічні умови формування готовності майбутніх менеджерів організацій до управлінської діяльності. Ми виходили з того, що умови – це філософська категорія, що відображає “відношення предмета до явищ”, які його оточують. Основними системотвірними зв’язками, які, на нашу думку, забезпечують нормальне функціонування педагогічного процесу на факультеті, є зв’язки управління, що проявляються в діяльності педагогів з планування, організації, регулювання і контролю за діяльністю студентів. Саме у закладі вищої освіти необхідно відпрацьовувати в режимі тренінгів, із сукупності яких складаються педагогічні технології, такі необхідні сьогодні процедури діяльності менеджера, як: самовизначення, системне структурування власної діяльності, обмін (у чому і полягає суть ринкових відносин) змістом (матеріальним, інтелектуальним, емоційним), усвідомлення власних дій, передбачення результатів взаємодії, розуміння процесів, що відбуваються в навколишньому світі і власних способів адаптування до них, тобто оволодіння новими технологіями самовизначення в об’єктивних умовах, що склалися. За своєю суттю педагогічний процес є соціальним процесом, в якому соціальне замовлення суспільства відображається в головній меті педагогічного процесу, тобто у забезпеченні всебічної підготовки людей до успішного вирішення покладених на них завдань. Варто зазначити, що в педагогічному процесі відбувається передача та активне засвоєння соціального досвіду, причому це здійснюється не лише за допомогою цілеспрямовано організованої діяльності (навчально-пізнавальної, виробничої та ін.), але і шляхом спілкування студентів і викладачів, систематичного впливу на свідомість, волю і емоції останніх. Таким чином, соціальний досвід “постійно і поступово переплавляється” в якості особистості. uk
dc.description.abstract In determining the pedagogical conditions for the formation of the readiness of future managers of organizations for management activities, we proceeded from the fact that the conditions are a philosophical category that reflects the “relationship of the subject to the phenomena” that surround it. The main system-forming connections, which, in our opinion, ensure the proper functioning of the pedagogical process at the faculty, are management connections, which are manifested in the activities of teachers in planning, organizing, regulating and controlling student activities. It is in the institution of higher education that it is necessary to work out in the mode of trainings, the set of which consists of pedagogical technologies, the following procedures of the manager’s activity are necessary today: self-determination, awareness of their own actions, anticipation of the results of interaction, understanding of the processes occurring in the world and their own ways of adapting to them, i.e. mastering new technologies of self-determination in the objective conditions. In essence, the pedagogical process is a social process in which the social order of society is reflected in the main goal of the pedagogical process, i.e. in ensuring the comprehensive preparation of people to successfully solve the tasks assigned to them. It should be noted that in the pedagogical process there is a transfer and active assimilation of social experience, and this is done not only through purposefully organized activities (educational, cognitive, industrial, etc.), but also through communication between students and teachers, systematic influence on the consciousness, will and emotions of the latter. Thus, social experience “constantly and gradually melts” as a person. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject дидактичне забезпечення uk
dc.subject менеджери організацій uk
dc.subject “знаннєва” і “особистісна” парадигми освіти uk
dc.subject didactic support uk
dc.subject managers of organizations uk
dc.subject “knowledge” and “personal” paradigms of education uk
dc.title Технології впровадження дидактичних завдань для ефективного формування готовності майбутніх менеджерів організацій до управлінської діяльності в умовах ЗВО uk
dc.title.alternative Technologies for the implementation of didactic tasks for the effective formation of the readiness of future managers of organizations for management activities in the conditions of free economic zone uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147:81(045)
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.85.11


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics