Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблеми сучасної фортепіанної підготовки вчителів музики у Китайській Народній Республіці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ван Інчжи
dc.date.accessioned 2023-04-28T13:00:29Z
dc.date.available 2023-04-28T13:00:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Ван Інчжи. Проблеми сучасної фортепіанної підготовки вчителів музики у Китайській Народній Республіці / Ван Інчжи // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 85. – С. 46-49. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40036
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу сучасних проблем фортепіанної підготовки учителів музики у Китайській Народній Республіці (КНР). Визначено шість основних тематичних напрямів досліджень фортепіанної підготовки вчителів музики: історія фортепіанної освіти в Китаї; документи Міністерства освіти КНР; цілі та зміст навчального процесу, аналіз навчальних матеріалів; реформа фортепіанної освіти КНР у системі педагогічних університетів; методичні праці у галузі фортепіанної підготовки вчителів музики загальноосвітніх шкіл; практика імпровізованого акомпанементу на фортепіано. Проведено порівняння фортепіанної підготовки вчителів музики, навчальних програм і стандартів із програмами виховання дітей у молодшій та середній школах. Доведено, що одним із завдань підготовки вчителів музики є формування вмінь та навичок розуміння музичних тестів, що корелює із завданнями шкільної освіти. Проаналізовано навчальні плани та програмні документи підготовки учителів музики, де визначено: мету навчальної та практичної підготовки фахівців; навчальні дисципліни; завдання та напрями наукових досліджень; терміни навчання; порядок прийому до вишів. Виявлено, що у дослідженнях китайських науковців визначено такі проблеми фортепіанної підготовки учителів музики: не досить уваги приділяється розкриттю змісту музичних композицій; не беруться до уваги фундаментальні поняття та теоретичні знання у галузі фортепіанного мистецтва; не приділяється належна увага розвитку музично-виконавських здібностей; існують недоліки репертуару. У результаті дослідження доведено, що головною проблемою підготовки учителів музики в КНР є недостатня уніфікація програмних вимог до фортепіанної підготовки. Тому одним із найважливіших завдань реформування фортепіанної підготовки учителів музики є органічне поєднання новацій та найціннішого з досвіду світової педагогічної практики. uk
dc.description.abstract The article is devoted to the analysis of modern problems of piano training of music teachers in China. Six main thematic areas of research on the piano training of music teachers have been identified: the history of piano education in China; documents of the Ministry of Education of the People’s Republic of China; goals and content of the educational process; analysis of educational materials; reform of piano education in China in the system of pedagogical universities; methodical works in the field of piano training of music teachers of secondary schools; practice improvised piano accompaniment. The piano training of music teachers, training programs and standards were compared with programs for educating children in primary and secondary schools. It has been proved that one of the tasks of training music teachers is the formation of skills and abilities to understand music tests, which correlate with the tasks of school education. The curricula and program documents for the training of music teachers are analyzed, where the following are defined: the purpose of educational and practical training of specialists; academic disciplines; tasks and directions of scientific research; established terms of study; the procedure for admission to universities. It was revealed that in the studies of Chinese scientists the following problems of piano training of music teachers were identified: insufficient attention is paid to the disclosure of the content of musical compositions; fundamental concepts and theoretical knowledge in the field of piano art are not taken into account; due attention is not paid to the development of musical and performing abilities; there are shortcomings in the composition of the repertoire. As a result of the study, it was proved that the main problem of the music teacher training system in the PRC is the insufficient unification of program requirements for piano training. Therefore, one of the most important tasks of reforming the piano training of music teachers is an organic combination of innovations and valuable from the experience of world pedagogical practice. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject фортепіанна підготовка uk
dc.subject вчитель музики uk
dc.subject реформування освіти uk
dc.subject репертуар uk
dc.subject музичні здібності uk
dc.subject музичність uk
dc.subject piano training uk
dc.subject music teacher uk
dc.subject education reform uk
dc.subject repertoire uk
dc.subject musical possibilities uk
dc.subject musicality uk
dc.title Проблеми сучасної фортепіанної підготовки вчителів музики у Китайській Народній Республіці uk
dc.title.alternative Problems of modern piano training of music teachers in China uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.134
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.85.09


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу