ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вей Чжеюань | |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T09:38:14Z | |
dc.date.available | 2023-04-25T09:38:14Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Вей Чжеюань. Міжкультурне виховання студентів вищих навчальних закладів засобами музики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 – теорія і методика виховання / Вей Чжеюань ; наук. керівник Сисоєва Світлана Олександрівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 349 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39994 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячено проблемі міжкультурного виховання студентів засобами музики. У дисертації музичне мистецтво представлено як засіб виховного впливу на всебічний розвиток особистості, чинник морально-естетичних та етичних переживань. Визначено функції впливу музики на духовний світ особистості: пізнавальну, соціальну, виховну, сугестивну, компенсаційну, евристичну, комунікативну, соціалізуючу, катарсисну, розважальну. Доведено, що музика є ефективним засобом міжкультурного виховання студентів, оскільки музика, на почуттєво-емоційному рівні, значною мірою сприяє залученню студентів до культури іншого народу, служить взаєморозумінню людей, пробуджує і підтримує в них почуття солідарності. | uk |
dc.description.abstract | This dissertation research is exploring the issues of intercultural upbringing of students by means of music. In this dissertation, musical art is presented as a means of educational influence on the comprehensive development of an individual, a factor of moral aesthetic and ethical experiences. The functions of the influence of music on the spiritual world of the personality are defined: cognitive, social, educational, suggestive, compensatory, heuristic, communicative, socializing, cathartic, and entertaining functions. It is proved that music is an effective means of intercultural upbringing of students, since music, on the sensual and emotional level, greatly facilitates the attraction of students to the culture of another people, serves the mutual understanding of people, awakens and supports a sense of solidarity in them. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | міжкультурне виховання | uk |
dc.subject | міжкультурне виховання студентів | uk |
dc.subject | форми виховання | uk |
dc.subject | методи виховання | uk |
dc.subject | засоби виховання | uk |
dc.subject | засоби музики | uk |
dc.subject | технологія міжкультурного виховання | uk |
dc.subject | upbringing | uk |
dc.subject | intercultural upbringing | uk |
dc.subject | intercultural upbringing of the students | uk |
dc.subject | forms of upbringing | uk |
dc.subject | methods of upbringing | uk |
dc.subject | means of upbringing | uk |
dc.subject | musical means | uk |
dc.subject | technology of intercultural upbringing | uk |
dc.title | Міжкультурне виховання студентів вищих навчальних закладів засобами музики | uk |
dc.title.alternative | Intercultural upbringing of students of higher educational institutions by means of music | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.016:78]:303.4(043.5) |