Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування гуманістичної художньо-світоглядної позиції майбутніх учителів музики у процесі музичного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ван Сяочень
dc.date.accessioned 2023-04-25T09:07:09Z
dc.date.available 2023-04-25T09:07:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ван Сяочень. Методика формування гуманістичної художньо-світоглядної позиції майбутніх учителів музики у процесі музичного навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Ван Сяочень ; наук. керівник Хижна Ольга Петрівна ; Міністерство освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2018. - 267 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39985
dc.description.abstract У дисертації визначено змістовий аспект сучасного трактування гуманістичного художнього світогляду особистості, який включає: уявлення про людину як про вищу цінність, головного носія всієї системи цінностей та розуміння, що благо людини – є міра всіх речей; уявлення про людину як індивідуальність, що володіє правом на інтелектуальну, економічну свободу, моральну автономію, соціокультурну суверенність; потреба людини в позитивній свободі, відкритості, здатність до вільного самовияву в полікультурному соціумі; засвоєння загальнолюдських норм гуманістичної моралі, їх діапазону і конкретного змісту (доброти, взаєморозуміння, милосердя, співчуття, толерантності тощо) і культивування гуманності як значущого особистісного параметра; планетарна свідомість, глобалізм, повагу до достоїнств і прав людини, незалежно від її расової, релігійної, національної та соціальної приналежності; прагнення людини до самоорганізації, самореалізації, самовіддачі як до засобу і способу вираження власного “Я” в полікультурному просторі; гуманні відносини між людьми, що дозволяють їм зберігати людську гідність, реалізовувати власний художньо-творчий потенціал, не обмежуючи при цьому інтересів іншої людини, формування готовності та вміння жити в полікультурному середовищі, представленому системою загальнолюдських і культурних цінностей, де кожен її учасник в діалоговому спілкуванні зберігає і стверджує культурну ідентичність і виявляє готовність здійснити “обмін” культурами, цінностями, смислами, творчістю. uk
dc.description.abstract Thesis determined content of contemporary definition of personal human artistic paradigm which include: application of human being as paramount value, main keeper of value system and conception of wellfare – overall measure, human individualism, which keep intellectual, economical, moral autonomy, sociocultural sovereignty; necessity of positive autonomy, sociability, ability to live in multicultural society; accept human standards of morality, its specification and content (kindness, appreciation, charity, empathy, tolerance) and cultivating of humanity as significant personal characteristic; global consciousness, consideration of human rights, regardless of racial, religious, national and social membership; self-organisation, self-realisation, dedication as method of expressing self “I” in multicultural society; human relations which allows to keep human worth, to realize self-artistic and creative potential, without limitation interests to other people, forming aptitude to exist in multicultural society, which is presented in system of human and cultural values where each member in dialogue communication keeps and confirm cultural identity and express readiness to interchange culture, values, significances, creativity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject гуманістична художньо-світоглядна позиція uk
dc.subject музичне навчання uk
dc.subject полікультурна освіта uk
dc.subject фахова підготовка uk
dc.subject human artistic paradigm uk
dc.subject professional music training uk
dc.subject multicultural education uk
dc.subject professional training uk
dc.title Методика формування гуманістичної художньо-світоглядної позиції майбутніх учителів музики у процесі музичного навчання uk
dc.title.alternative Methodology of forming human artistic paradigm of future music teachers in process of music education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3-057:78]:165.742 (043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу