Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування емоційно-образного мислення майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на скрипці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ван Кань
dc.date.accessioned 2023-04-25T08:53:48Z
dc.date.available 2023-04-25T08:53:48Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ван Кань. Методика формування емоційно-образного мислення майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на скрипці : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Ван Кань ; наук. керівник Федоришин Василь Ілліч ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 254 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39983
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема формування емоційно-образного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на скрипці. Актуальність цієї проблеми полягає в тому, що в останнє десятиліття державна освітня програма Китаю враховує зростаючу потребу в підготовці першокласних фахівців, китайська молодь здобуває освіту в багатьох країнах Європи, в тому числі й в Україні, переймаючи у відомому обсязі місцеві традиції з метою в подальшому інтегрувати свої знання і вміння, отримані в іншій країні в систему китайської музичної освіти. Підготовка майбутніх учителів музики до продуктивної діяльності зорієнтована на засвоєння загальнолюдських цінностей, етнопедагогічних пріоритетів та новітніх технологічних процесів. uk
dc.description.abstract In the thesis the problem of the formation of the emotional-figurative thinking of future music teachers in the process of learning to play the violin is investigated. Emotional-figurative thinking is considered as a process of cognitive activity, which is realized through the analysis and combination of images based on their emotional experience. Emotional-figurative thinking in the field of art is defined by us as a complex process of cognition, which is expressed in the integral unity of perception, evaluation and creation of artistic images based on the emotional experience of their content and form. The specifics of the emotional and imaginative thinking of a music teacher provides for the pedagogical orientation of the process of his artistic and cognitive activity, which is manifested in the ability of emotional content of perception, evaluation and creation of images of art from the perspective of the students' world outlook. The main functions of the professional training of future music teachers are: cognitive, diagnostic, orientation, communicative, integrative, hedonistic, prognostic. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject методика uk
dc.subject формування емоційно-образного мислення uk
dc.subject майбутні вчителі музики uk
dc.subject компонентна структура uk
dc.subject навчання гри на скрипці uk
dc.subject принципи uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject methodology uk
dc.subject formation of emotional-figurative thinking uk
dc.subject future music teachers uk
dc.subject component structure uk
dc.subject teaching violin uk
dc.subject principles uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Методика формування емоційно-образного мислення майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на скрипці uk
dc.title.alternative Methods of formation of emotional and imaginative thinking of future music teachers in the process of learning to play the violin uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3-051:780:614:.159.955(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу