Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Голуб, Алла Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-04-17T12:59:26Z
dc.date.available 2023-04-17T12:59:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Голуб, Алла Володимирівна. Корекція порушення усного мовлення у дітей при дизартріях : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Голуб Алла Володимирівна ; наук. керівник Конопляста Світлана Юріївна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 271 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39855
dc.description.abstract Дисертаційна робота присвячена формуванню та розвитку усного мовлення дітей з дизартріями старшого дошкільного віку шляхом розробки комплексної методики корекційно-розвиваючої логопедичної роботи на основі констатації актуального стану сформованості компонентів усного мовлення (нейропсихологічного, лінгвістичного та психолінгвістичного) на засадах синергетично-емергентного підходу; з урахуванням профілів усного мовлення, модулів усного мовлення, категорії дітей з дизартріями (діти з дитячим церебральним паралічем та ізольованою дизартрією розвитку (діти зі складними органічними ураженнями головного мозку та діти без складних уражень головного мозку), ступенів тяжкості дизартрії (мінімальні дизартричні розлади, виражена дизартрія, глибока дизартрія), форми дизартрії (синдромологічний підхід), станом програмного забезпечення усного мовлення у старших дошкільників з дизартріями. Метою дослідження є підвищення рівня усного мовлення у дітей з дизартріями за допомогою комплексної методики формування та корекції порушень усного мовлення у дітей старшого дошкільного віку при дизартріях. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the formation and development of oral speech of children with dysarthria of senior preschool age through the development of a complex methodology of corrective and logopedic work on the basis of finding the actual state of formation of the components of oral speech (neuropsychological, linguistic and psycholinguistic) on the basis of synergistic-emergent approach; taking into account oral profiles, speech modules, categories of children with dysarthria (children with cerebral palsy and isolated developmental dysarthria (children with complex organic brain lesions and children without complex brain lesions), severity of dysarthria (minimal dysarthria) dysarthria, deep dysarthria), forms of dysarthria (syndromic approach), the state of oral speech software in older preschoolers with dysarthria. The aim of the study is to increase the level of oral speech in children with dysarthria using a comprehensive methodology for the formation and correction of speech disorders in older preschool children with dysarthria. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject старший дошкільний вік uk
dc.subject усне мовлення uk
dc.subject дизартрія uk
dc.subject структурні компоненти усного мовлення uk
dc.subject програмне забезпечення uk
dc.subject профільно-модульний аналіз uk
dc.subject форми дизартрії uk
dc.subject ступені тяжкості дизартрії uk
dc.subject решітка усного мовлення uk
dc.subject синергетично-емергентний підхід uk
dc.subject senior preschool age uk
dc.subject oral speech uk
dc.subject dysarthria uk
dc.subject structural components of oral speech uk
dc.subject software uk
dc.subject profile-module analysis uk
dc.subject forms of dysarthria uk
dc.subject severity of dysarthria uk
dc.subject oral speech grating uk
dc.subject synergistic-emergent approach uk
dc.title Корекція порушення усного мовлення у дітей при дизартріях uk
dc.title.alternative Correction of speech disorders in dysarthria uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376-056.264(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу