Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості розвʼязування нетипових тестових завдань з математики під час підготовик до ЗНО

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Школьний, Олександр Володимирович
dc.date.accessioned 2023-04-14T09:13:04Z
dc.date.available 2023-04-14T09:13:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Школьний, О. В. Особливості розвʼязування нетипових тестових завдань з математики під час підготовик до ЗНО / О. В. Школьний // Актуальні проблеми методології та методики навчання фізико-математичних дисциплін : Всеукраїнська науково-практична конференція, присвячена 85-річчю від дня народження кандидата фізико-математичних наук, завідувача кафедри методології та методики навчання фізико-математичних дисциплін вищої школи, професора Горбачука Івана Тихоновича : збірник матеріалів конференції (18 січня 2018 року, м. Київ, Україна) / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова [та ін.]. – Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова. – 2018. – С. 139-141. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39796
dc.description.abstract Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики нині виконує подвійну функцію: проведення державної підсумкової атестації випускників і формування ранжованого списку для конкурсного відбору абітурієнтів при вступі до вишів. Тому цей тест має містити як типові завдання для перевірки основних результатів навчання, так і завдання, сформульовані в незвичній формі, які призначені для виявлення творчого і нестандартного мислення учнів. У доповіді ми наводимо підбірку нетипових тестових завдань, які можуть бути використані вчителями математики під час підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. До кожного з цих завдань наведено повне розв’язання і методичні коментарі, у яких ми робимо акцент на їх характерних особливостях. Ми вважаємо, що запропоновані в даній роботі методичні рекомендації сприятимуть забезпеченню якісної підготовки до ЗНО з математики учнів української старшої школи. uk
dc.description.abstract The external independent assessment in mathematics now performs a dual function. On the one hand, by this test the state final examination of Ukrainian graduates is carried out, and on the other hand, this test helps the formation of ranked list for the competitive selection of applicants for admission to universities. As a result, this test should contain both typical tasks for checking the main learning outcomes, as well as tasks arranged in an unusual form that are intended to identify creative and non-standard thinking of pupils. In this report we give a selection of nontypical test items, that can be used by mathematics teachers during the preparation to external independent assessment. Each of these items provides complete solution and methodological comments, in which we focus on their specific features. We believe that the methodological recommendations suggested in this paper will contribute to the provision of high-quality training for non-university students in mathematics of Ukrainian senior school pupils. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М.П. Драгоманова uk
dc.subject ЗНО з математики uk
dc.subject ДПА з математики uk
dc.subject учні старшої школи uk
dc.subject навчальні досягнення з математики uk
dc.subject нетипові тестові завдання uk
dc.subject IEA in mathematics uk
dc.subject SFE in mathematics uk
dc.subject pupils of senior school uk
dc.subject learning achievements in mathematics uk
dc.subject untypical test items uk
dc.title Особливості розвʼязування нетипових тестових завдань з математики під час підготовик до ЗНО uk
dc.title.alternative The peculiarities of solving of untypical math test items during the preparation to IEA uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу