Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні і методичні засади формування профексійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Копочинська, Юлія Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-03-24T10:36:46Z
dc.date.available 2023-03-24T10:36:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Копочинська, Юлія Володимирівна. Теоретичні і методичні засади формування профексійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Копочинська Юлія Володимирівна ; наук. консультант Сущенко Людмила Петрівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 565 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39512
dc.description.abstract У дисертації подано авторське вирішення наукової проблеми формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти. Розроблено авторську концепцію формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти. Розроблені навчально-методичні матеріали та висновки дослідження можуть бути використані в освітньому процесі закладів вищої освіти, які здійснюють професійну підготовку майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії, для складання освітніх програм і навчальних планів, написання навчальних посібників для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, а також у системі підвищення кваліфікації фізичних терапевтів і ерготерапевтів. uk
dc.description.abstract Dissertation presents author's solution of scientific problem concerning formation of professional identity of future specialists in physical therapy, occupational therapy in higher education institutions. The developed teaching materials and research findings can be used in the educational process of higher education institutions that provide training for future specialists in physical therapy, occupational therapy, for educational programs and curricula, writing textbooks for students of the first (bachelor's) level of higher education, as well as in the system of advanced training of physical therapists and occupational therapists. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject формування професійної ідентичності uk
dc.subject майбутні фахівці з фізичної терапії uk
dc.subject ерготерапії uk
dc.subject заклади вищої освіти uk
dc.subject professional identity formation uk
dc.subject professional identity uk
dc.subject future specialists in physical therapy uk
dc.subject occupational therapy uk
dc.subject institution of higher education uk
dc.title Теоретичні і методичні засади формування профексійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти uk
dc.title.alternative Theoretical and methodical bases of formation of professional identity of future specialists in physical therapy, occupational therapy in higher education institutions uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу