ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Копочинська, Юлія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-24T10:36:46Z | |
dc.date.available | 2023-03-24T10:36:46Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Копочинська, Юлія Володимирівна. Теоретичні і методичні засади формування профексійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Копочинська Юлія Володимирівна ; наук. консультант Сущенко Людмила Петрівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 565 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39512 | |
dc.description.abstract | У дисертації подано авторське вирішення наукової проблеми формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти. Розроблено авторську концепцію формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти. Розроблені навчально-методичні матеріали та висновки дослідження можуть бути використані в освітньому процесі закладів вищої освіти, які здійснюють професійну підготовку майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії, для складання освітніх програм і навчальних планів, написання навчальних посібників для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, а також у системі підвищення кваліфікації фізичних терапевтів і ерготерапевтів. | uk |
dc.description.abstract | Dissertation presents author's solution of scientific problem concerning formation of professional identity of future specialists in physical therapy, occupational therapy in higher education institutions. The developed teaching materials and research findings can be used in the educational process of higher education institutions that provide training for future specialists in physical therapy, occupational therapy, for educational programs and curricula, writing textbooks for students of the first (bachelor's) level of higher education, as well as in the system of advanced training of physical therapists and occupational therapists. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | формування професійної ідентичності | uk |
dc.subject | майбутні фахівці з фізичної терапії | uk |
dc.subject | ерготерапії | uk |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk |
dc.subject | professional identity formation | uk |
dc.subject | professional identity | uk |
dc.subject | future specialists in physical therapy | uk |
dc.subject | occupational therapy | uk |
dc.subject | institution of higher education | uk |
dc.title | Теоретичні і методичні засади формування профексійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти | uk |
dc.title.alternative | Theoretical and methodical bases of formation of professional identity of future specialists in physical therapy, occupational therapy in higher education institutions | uk |
dc.type | Dissertation | uk |