Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання інноваційних освітніх технологій в процесі підготовки майбутніх бакалаврів сестринської справи (на прикладі курсів «Обстеження та оцінка здоров'я людини» та «Основи раціонального харчування»)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демянчук, М. Р.
dc.contributor.author Горська, О. В.
dc.contributor.author Демянчук, Т. М.
dc.date.accessioned 2023-02-27T10:00:15Z
dc.date.available 2023-02-27T10:00:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Демянчук, М. Р. Використання інноваційних освітніх технологій в процесі підготовки майбутніх бакалаврів сестринської справи (на прикладі курсів «Обстеження та оцінка здоров'я людини» та «Основи раціонального харчування») / М. Р. Демянчук, О. В. Горська, Т. М. Демянчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 89. – С. 39-43. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.89.08 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39325
dc.description.abstract Статтю присвячено проблемі використання інноваційних освітніх технологій під час викладання курсів «обсте- ження та оцінка здоров'я людини» та «основи раціонального харчування» в процесі підготовки майбутніх бакалав- рів сестринської справи. Глобальні зміни української охорони здоров'я багато в чому залежить від компетентності медичних кадрів, зокрема медичних сестер. Підготовка медичних сестер нової генерації – прикладних та академічних бакалаврів сестринської справи не тільки актуалізує престиж професії, а й дозволить передати велику частку функ- ціоналу лікарів медичним сестрам, що знизить дефіцит лікарських кадрів. Вирішення цих завдань стає можливим у зв'язку з впровадженням третього покоління стандартів вищої сестринської освіти – бакалаврату сестринської справи. Мета дослідження: виокремлення ключових можливостей застосування інноваційних освітніх технологій під час викладання курсів «Обстеження та оцінка здоров'я людини» та «Основи раціонального харчування» в процесі під- готовки майбутніх бакалаврів сестринської справи. Методи дослідження: для досягнення мети статті використовували низку методів наукового пізнання, а саме: аналіз наукової літератури, індукція, дедукція, синтез, узагальнення, порівняння. Результати. Визначено, що використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання дисциплін «Обсте- ження та оцінка здоров'я людини» та «Основи раціонального харчування» має на меті розвиток індивідуальних осо- бливостей майбутніх бакалаврів сестринської справи. Одним з векторів застосування сучасних освітніх технологій під час викладання згаданих курсів є розвиток продуктивного мислення студентів медичної академії, який вважаємо вимогою часу, логічним кроком розвитку педагогічної практики. Висновки. Підготовка кваліфікованих конкурентоспроможних бакалаврів сестринської справи з високим рівнем професійних знань, умінь, навичок, досвіду виконання професійних функцій, які відповідають сучасним вимогам нау- ково-технічного прогресу. Тому нині наріжним каменем професійної підготовки майбутніх бакалаврів сестринської справи в медичних академіях є оновлення й технологізація освітнього процесу. Особливо актуальним є використання інноваційних педагогічних технологій на початкових курсах навчання під час вивчення студентами курсів «Обстежен- ня та оцінка здоров'я людини» та «Основи раціонального харчування». Для забезпечення гнучкості та інтенсивності освітнього процесу викладачі медичної академії повинні використовувати технології активного навчання, технології алгоритмізації освітнього процесу, сучасні комп'ютерні й віртуальні технології. uk
dc.description.abstract Purpose. Article is devoted to the issue of use of innovative educational technologies during teaching of the courses «Human Health Examination and Assessment» and «Rational Nutrition Fundamentals» in the process of training of future bachelors of nursing. Global changes in the Ukrainian Health Care depends a lot on the competencies of medical staff, as well as nurses. Training of nurses of a new generation – applied and academic bachelors of nursing will not only update the prestige of the profession, but will also allow a large share of the functions of doctors to be transferred to nurses, which will reduce the shortage of medical personnel. Deciding of such tasks becomes possible due to the implementation of the third generation of standards of higher nursing education – bachelor’s degree in nursing. The purpose of research: highlighting key opportunities of use of innovative educational technologies during teaching of the courses «Human Health Examination and Assessment» and «Rational Nutrition Fundamentals» in the process of training of future bachelors of nursing. Methods of research: to reach the purpose of the article a number of methods of scientific cognition, namely: scientific literature analysis, induction, deduction, synthesis, generalization, comparison. Results. It has been defined that use of innovative educational technologies during teaching of the courses «Human Health Examination and Assessment» and «Rational Nutrition Fundamentals» aims to develop the individual characteristics of future bachelors of nursing. One of the vectors of use of innovative educational technologies during teaching of the mentioned courses is the development of productive thinking of medical academy students that, we think, is a requirement of time, a logic step in the development of pedagogical practice. Conclusions. Training of qualified competitive bachelors of nursing with a high level of professional knowledge, abilities, skills, experience in performing professional functions that meet the modern requirements of scientific and technical progress is an important task of vocational education. Therefore, nowadays, the cornerstone of the vocational training of future bachelors of nursing in medical academies is the renewal and technologization of the educational process. The use of innovative pedagogical technologies in the initial courses of study during students’ learning of the courses «Human Health Examination and Assessment » and «Rational Nutrition Fundamentals» is especially relevant. To ensure the flexibility and intensity of the educational process, lecturers of medical academy have to use technologies of active study, technologies of algorithmization of the educational process, modern computer and virtual technologies. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk
dc.subject педагогічні технології uk
dc.subject інноваційні освітні технології uk
dc.subject студенти uk
dc.subject майбутні бакалаври сестринської справи uk
dc.subject медична академія uk
dc.subject pedagogical technologies uk
dc.subject innovative educational technologies uk
dc.subject students uk
dc.subject future bachelors of nursing uk
dc.subject medical academy uk
dc.title Використання інноваційних освітніх технологій в процесі підготовки майбутніх бакалаврів сестринської справи (на прикладі курсів «Обстеження та оцінка здоров'я людини» та «Основи раціонального харчування») uk
dc.title.alternative The use of innovative educational technologies in the process of training future nursing bachelors (for example, the courses “Examination and assessment of human health” and "Fundamentals of rational nutrition") uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу