Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мистецько-рефлексивні уміння магістрантів музичного мистецтва: значення та педагогічний інструментарій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яо, Цзицзянь
dc.date.accessioned 2023-02-17T11:11:44Z
dc.date.available 2023-02-17T11:11:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Яо Цзицзянь. Мистецько-рефлексивні уміння магістрантів музичного мистецтва: значення та педагогічний інструментарій / Яо Цзицзянь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2022. - Вип. 28. - С. 123-129. - https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series14.2022.28.17 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39239
dc.description.abstract Стаття розкриває психолого-педагогічне підґрунтя мистецької рефлексії у контексті вирішення як фахових, так і загальнолюдських завдань мистецької освіти підростаючого покоління. Автором встановлено, що мистецько-рефлексивні уміння магістрантів музичного мистецтва обумовлюють провадження аналітичносамооцінювальних мисленнєвих операцій, сприяють осмисленню результативності навчальної, а також подальшої фахової мистецької діяльності, уможливлюючи її постійне удосконалення. Автором підкреслена значущість перетворюючого потенціалу умінь мистецької рефлексії для підвищення рівня якості фортепіанного виконавства і загальної професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. У статті окреслено роль психолого-педагогічного тренінгу як однієї з ефективних форм педагогічного інструментарію для формування умінь мистецької рефлексії, що ґрунтується на підвищеній інтенсивності навчального процесу, поєднаній із практичною спрямованістю. Автором подано зміст психолого-педагогічного тренінгу умінь мистецької рефлексії, завдання якого базуються на необхідності відпрацювання: спроможності студентів самостійно віднаходити мистецько-рефлексивний аспект під час поточного перебігу фортепіанної підготовки; здатності синтезувати операційнотехнологічні методи, засоби і прийоми фортепіанної підготовки із методами художньої інтерпретації фортепіанного твору; спроможності аналізувати позитивні і негативні явища власного прилюдного виступу і продукувати принципово нові рішення з метою підвищення ефективності власного фортепіанного виконавства; рефлексивної здатності до самоспостереження та самозвіту під час перебігу педагогічної практики в закладах середньої освіти. uk
dc.description.abstract The article reveals the psychological and pedagogical basis of artistic reflection in the context of solving both professional and social tasks of pedagogy of art of the younger generation. Contribute to the comprehension of the effectiveness of educational, as well as further professional artistic activity, making it possible to constantly improve it. The author emphasizes the importance of the transformative potential of artistic reflection skills for improving the quality of piano performance and the overall professional competence of future teachers of musical art. The article outlines the role of psychological and pedagogical training as one of the most effective forms of pedagogical tools for the formation of skills of artistic reflection, which is based on the increased intensity of the educational process, combined with a practical orientation. The author reveals the content of the psychological and pedagogical training of the skills of artistic reflection, the tasks of which are based on the need to work out the ability of students to independently find the artistic and reflexive aspect during the flow process of piano training; the ability to synthesize operational and technological methods, methods and techniques of piano training with methods of artistic interpretation piano work; the ability to analyze the positive and negative phenomena of one's own public performance and produce fundamentally new solutions in order to increase the effectiveness of one's own piano performance; reflexive ability to self-observation and self-report during pedagogical practice in secondary education institutions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М.П. Драгоманова uk
dc.subject мистецько-рефлексивні уміння uk
dc.subject функції мислення особистості uk
dc.subject магістрант музичного мистецтва uk
dc.subject майбутній вчитель музичного мистецтва uk
dc.subject фортепіанне виконавство uk
dc.subject рефлексивний самоаналіз uk
dc.subject самоспостереження uk
dc.subject самозвіт uk
dc.subject artistic-reflective skills uk
dc.subject functions of personality thinking uk
dc.subject master's student of musical art uk
dc.subject future teacher of musical art uk
dc.subject piano performance uk
dc.subject reflexive introspection uk
dc.subject self-observation uk
dc.subject self-report uk
dc.title Мистецько-рефлексивні уміння магістрантів музичного мистецтва: значення та педагогічний інструментарій uk
dc.title.alternative Artistic and reflective skills of Masters of Musical art: meaning and pedagogical instruments uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу