Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Силадій, І. М.
dc.date.accessioned 2023-01-13T11:48:21Z
dc.date.available 2023-01-13T11:48:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Силадій, І. М. Основні напрями наукової активності педагога-новатора / І. М. Силадій // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Випуск СXLІX (149). – С. 122-131. - DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-149.2020.15 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38812
dc.description.abstract В сучасному науково-педагогічному дискурсі щодо активізації наукової діяльності педагогів особлива увага звертається насамперед на необхідність розгляду особистості учня, а також вивчення педагогом предмету власної педагогічної спеціалізації та дослідження ним методики викладання навчальної дисципліни. З огляду на це дослідження особистості учня має розгортатися в контексті таких суб’єкт-суб’єктних взаємин, в яких педагог повинен створити умови для розкриття творчих здібностей того, хто навчається. Цьому значною мірою має сприяти індивідуалізація навчання, яка передбачає максимальне врахування викладачем особистісних особливостей учня при розробці завдань, проведенні контролю знань тощо. Заразом педагог зобов’язаний повсякчас удосконалювати, поглиблювати власну педагогічну спеціалізацію під оглядом інноваційності та практичної спрямованості навчального процесу. Крім того, наукові розробки викладача у методичній роботі повинні бути не тільки креативними, але й зберігати традиційні форми навчання, забезпечуючи чітке вирішення складних ситуацій у педагогічній діяльності. Педагог, здійснюючи дослідження методики викладання тої або іншої навчальної дисципліни, повинен адаптувати її результати щодо власного викладацького досвіду, розуміти реальні можливості їх втілення. Інноваційність викладачів у методичній роботі має бути спрямована на виховання самодостатньої особистості, творчого суб’єкта, підготовленого до діалогічного, демократичного спілкування. Підготовлений до інноваційної стратегії навчання викладач спроможний організувати навчальний процес, в якому будуть здійснюватися: психолого-педагогічні умови розвитку вільної особистості, здатної до саморегуляції та усвідомленої особистісної відповідальності; педагогічне управління створенням продуктивних ситуацій з розвитку ініціативи у всіх учасників навчального процесу. uk
dc.description.abstract В современном научно-педагогическом дискурсе относительно активизации научной деятельности педагогов особенное внимание обращается в первую очередь на необходимость рассмотрения личности ученика, а также изучение педагогом предмета собственной педагогической специализации и исследования им методики преподавания учебной дисциплины. Учитывая это исследование личности ученика должен разворачиваться в контексте таких субъект-субъектних взаимоотношений, в которых педагог должен создать условия для раскрытия творческих способностей того, кто учится. Этому в значительной степени должна способствовать индивидуализация учебы, которая предусматривает максимальный учет преподавателем личностных особенностей ученика при разработке заданий, проведении контроля знаний и т.д. Заодно педагог обязан постоянно совершенствовать, углублять собственную педагогическую специализацию под обзором инновационности и практической направленности учебного процесса. Кроме того, научные разработки преподавателя в методической работе должны быть не только креативными, но и хранить традиционные формы учебы, обеспечивая четкое решение сложных ситуаций в педагогической деятельности. Педагог, осуществляя исследование методики преподавания той или иной учебной дисциплины, должен адаптировать ее результаты относительно собственного преподавательского опыта, понимать реальные возможности их воплощения. Инновационность преподавателей в методической работе должна быть направлена на воспитание самодостаточной личности, творческого субъекта, подготовленного к диалогическому, демократическому общению. Подготовленный к инновационной стратегии обучения преподаватель способен организовать учебный процесс, в котором будут осуществляться: психолого-педагогические условия развития свободной личности, способной к саморегуляции и осознанной личностной ответственности; педагогическое управление созданием производительных ситуаций по развитию инициативы у всех участников учебного процесса. uk
dc.description.abstract In modern scientifically-pedagogical discourse in relation to activation of scientific activity of teachers the special attention applies first of all on the necessity of consideration of personality of student, and also study by the teacher of the article of own pedagogical specialization and research by him methodologies of teaching of educational discipline. Taking into account this research of personality of student must be opened out in a context such subject - subject mutual relations, in which a teacher must create terms for opening of creative capabilities that, who studies. Largely individualization of studies which foresees a maximal account the teacher of personality features of student must promote it. In concert a teacher is under an obligation constantly to perfect, deepen own pedagogical specialization under the review of innovation and practical orientation of educational process. In addition, scientific developments of teacher in methodical work must be not only креативными but also to keep the traditional forms of studies, providing the clear decision of difficult situations in pedagogical activity. The teacher, researching the methods of teaching a particular discipline, must adapt its results to their own teaching experience, understand the real possibilities of their implementation. The innovativeness of teachers in methodical work should be aimed at educating a self-sufficient person, a creative subject, prepared for dialogical, democratic communication. Prepared for the innovative learning strategy, the teacher is able to organize the learning process, which will be carried out: psychological and pedagogical conditions for the development of a free personality capable of self-regulation and conscious personal responsibility; pedagogical management of creation of productive situations on development of the initiative at all participants of educational process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject наукова активність uk
dc.subject інноваційність uk
dc.subject педагог-новатор uk
dc.subject творчий учень uk
dc.subject научная активность uk
dc.subject инновационность uk
dc.subject педагог-новатор uk
dc.subject творческий ученик uk
dc.subject scientific activity uk
dc.subject innovation uk
dc.subject teacher-innovator uk
dc.subject creative student uk
dc.title Основні напрями наукової активності педагога-новатора uk
dc.title.alternative Основные направления научной активности педагога-новатора uk
dc.title.alternative Basic directions of scientific activity of teacher-innovator uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу