Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Практика впровадження європейських цінностей для сталого розвитку вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нестерова, Марія Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-12-22T12:42:23Z
dc.date.available 2022-12-22T12:42:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Нестерова, М. Практика впровадження європейських цінностей для сталого розвитку вищої освіти / М. Нестерова // Вища освіта України. – 2021. - №1. – С. 49-54. - DOI 10.31392/NPU-VOU.2021.1(80).06 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38694
dc.description.abstract У статті показано важливу роль євроінтеграційного вектора розвит ку вищої освіти України, визначено її ціннісне підґрунтя, теоретичні та методологічні засади. Показано важливість міжнародної співпраці в дослідженні, поширенні та імплементації європейських цінностей в освітньому та соціальному сере довищі. Також відображено соціальну роль освіти в розвитку міжкультурної компетентності, визначено її чинники та можливі інструменти розвитку. Пропонований матеріал є узагальненням попередніх досліджень соціальної згуртованості, довіри та рівня між-культурної комунікації в університетських спільнотах. Процес упровадження європейських цінностей у систему вищої освіти може базуватися на встановленому зв’язку між соціальною згуртованістю та довірою у ставленні до інших, відповідно між рівнем соціальної згуртованості та рівнем міжкультурної комунікації, що є виявленням цінності довіри, поваги до різноманіття та інклюзії. Подано методологію практичної реалізації різних проєктів, зокрема, напряму Жана Монне, які впроваджуються в НПУ ім. М. П. Драгоманова. uk
dc.description.abstract The article describes the important role of the European integration of Ukrainian Higher Education System development. It’s value-oriented, theoretical and methodological foundations are shown. The article stresses the importance of the international cooperation in the re-searches, dissemination and implementation of EU values in the educational and social dimen-sions. The social role of education in the development of intercultural competence is also reflected, its factors and possible development tools are identified. The study is a summary of pre-vious studies of social cohesion, trust and the level of intercultural communication in univer-sity communities. The process of incorporating European values into higher education can be based on the link between social cohesion and trust in others, respectively, between the level of social cohesion and the level of intercultural communication, which is a manifestation of the value of trust, respect for diversity and inclusion. The methodology of practical implementation of various projects, in particular, Jean Monnet projects, which are implemented in the NPDU. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject європейські цінності uk
dc.subject інклюзія uk
dc.subject міжкультурна комунікація uk
dc.subject різноманіття uk
dc.subject соціальна згуртованість uk
dc.subject університетська спільнота uk
dc.subject EU values uk
dc.subject diversity uk
dc.subject inclusion uk
dc.subject intercultural communication uk
dc.subject social cohesion uk
dc.subject sustainable development uk
dc.title Практика впровадження європейських цінностей для сталого розвитку вищої освіти uk
dc.title.alternative Practical implementation of EU values for sustainable development of higher education uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу