Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості застосування диференційованого підходу під час програмування занять у фізичному вихованні школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Курабцев, М.
dc.date.accessioned 2022-11-08T12:36:30Z
dc.date.available 2022-11-08T12:36:30Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Курабцев, М. Особливості застосування диференційованого підходу під час програмування занять у фізичному вихованні школярів / М. Курабцев // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 9 (154). – С. 47-49. – DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2022.9(154).11 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38212
dc.description.abstract В статті проаналізовано особливості застосування диференційованого підходу під час програмування занять у фізичному вихованні здобувачів освіти. Проаналізовано літературні джерела з метою визначення трактування понять «програмування занять у фізичному вихованні», «диференційований підхід». В ході огляду літератури визначено недостатність застосування диференціації в практичній діяльності, що потребує розробки сучасних методик та підходів до вирішення даного питання. uk
dc.description.abstract The article analyzes the peculiarities of the application of a differentiated approach during the programming of classes in the physical education of students. Literary sources were analyzed in order to determine the interpretation of the concepts "programming of classes in physical education", "differentiated approach". During the review of the literature, the insufficiency of the application of differentiation in practical activities was determined, which requires the development of modern methods and approaches to solving this issue. Programming is one of the variants of normative forecasting [98], since the norm is the goal of physical education – achieving an optimal state of physical health. Normative levels of physical condition can be presented in the form of models, the characteristics of which are functional indicators of the cardiovascular, respiratory, and nervous systems at rest or after physical exertion, physical capacity, physical fitness, etc. Programming in physical education is "the definition of a rational set and volume of means and methods of physical education, the sequence of their use at different stages of the health-improving process in accordance with the goals and objectives of using exercises for people of different ages, with different levels of health and fitness. Despite the antiquity of the question, the development of differentiated physical education has not yet received its final solution. This is evidenced by the interest shown by scientists in this issue to this day. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject учні uk
dc.subject здобувачі освіти uk
dc.subject фізичні вправи uk
dc.subject диференційований підхід uk
dc.subject physical education uk
dc.subject students uk
dc.subject students uk
dc.subject physical exercises uk
dc.subject differentiated approach uk
dc.title Особливості застосування диференційованого підходу під час програмування занять у фізичному вихованні школярів uk
dc.title.alternative Features of the application of the differentiated approach during the programming of classes in physical education of school students uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу