Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання різновидів рухливих ігор для фізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шуба, Л. В.
dc.contributor.author Шуба, В. В.
dc.contributor.author Нагорна, Л. М.
dc.contributor.author Шуба, В. О.
dc.date.accessioned 2022-09-12T07:58:38Z
dc.date.available 2022-09-12T07:58:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Використання різновидів рухливих ігор для фізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку / Л. В. Шуба, В. В. Шуба, Л. М. Нагорна, В. О. Шуба // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. – Вип. 8 (153). – С. 113-116. – DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2022.8(153).26 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37978
dc.description.abstract У дошкільному віці формується фундаментальна основа здоров’я та повноцінний фізичний розвиток. Для дітей дошкільного віку характерно швидкий темп зростання та розвитку організму. У загальній системі освіти України передбачено особливе місце для фізичного виховання дітей дошкільного віку. В результаті цілеспрямованого педагогічного впливу саме в цей важливий період життя у дітей формується здоров'я, основні фізичні якості, такі як сила та витривалість, а також спритність, швидкість та гнучкість. Важливим є і те, що в результаті грамотного та правильного впливу, у дітей складається інтенсивне зростання та розвиток систем організму. Тому що саме в цьому віці формуються передумови фізичних, інтелектуальних, духовних здібностей, а також всебічного розвитку особистості загалом. Мета дослідження – розробити методику використання рухливих ігор дітей старшого дошкільного віку як засіб розвитку фізичних якостей. Дослідження проводиться на базі комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) компенсую чого типу №310 Дніпровської міської ради. У дослідженні взяло участь 30 дітей 5-6 років, які були поділені на контрольну та експериментальну групи. За станом здоров’я були віднесені до спеціальної медичної групи. Дослідили ефективність розробленої методики. Відсотковий приріст показників розподілився на три групи: найменший, середній та найвищий. Відмічаємо, що запропонована методика дійсно має позитивний характер та може використовуватися для методистів, вихователів та інструкторів з фізичної культури. uk
dc.description.abstract In preschool age, the fundamental basis of health and full-fledged physical development is formed. Preschool children are characterized by a rapid rate of growth and body development. In the general education system of Ukraine, a special place is provided for the physical education for preschool children. Сhildren develop health, basic physical abilities such as strength and endurance, as well as coordination, speed and flexibility during this important period of life as a result of targeted pedagogical influence . Correct development of the preschool child is impossible without adequate physical activity. It is also important that the children have intensive growth and development of body systems as a result of competent and correct exposure. The prerequisites for physical, intellectual, and spiritual abilities and also comprehensive development of the personality in general are formed at this age. The purpose of the study is to create a methodology of using outdoor and indoor games for the older preschool children as a remedy for physical abilities development. Study was performed at the Communal Preschool Education Institution №310 (Nursery-Kindergarten of compensating type), Dnipro City Council. It was attended by 30 older preschool children, who were divided into experimental and control groups. All children were classified in the special medical group. Investigated the effectiveness of the created methodology. The percentage increase in indicators was divided into three groups: lowest, average and highest. It is noted that the developed methodology is really positive and can be used by methodologists, educators and physical culture instructors. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject фізичні якості uk
dc.subject спеціальна медична група uk
dc.subject preschool age uk
dc.subject physical education uk
dc.subject physical abilities uk
dc.subject special medical group uk
dc.title Використання різновидів рухливих ігор для фізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку uk
dc.title.alternative The using of outdoor and indoor games for the physical development of the older preschool children uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу