Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Education of early children with cerebral palsy in conditions of deprivation. Education of deprivated early children with cerebral palsy in an inclusive environment

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Snyatkova, Tatyana
dc.date.accessioned 2022-08-17T08:22:43Z
dc.date.available 2022-08-17T08:22:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Snyatkova, T. Education of early children with cerebral palsy in conditions of deprivation. Education of deprivated early children with cerebral palsy in an inclusive environment / T. Snyatkova // Педагогіка і психологія постмодернізму : цінності, компетентності, діджиталізація : колективна монографія = Pedagogy and psychology of postmodernism : values, competence, digitalization : Collective Monograph / за наук. ред. проф. Цвєткової Ганни. ‒ Aerzen : Heilberg IT Solutions UG (haftungsbeschränkt) InterGING Verlag, 2021. ‒ С. 240-254. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37733
dc.description.abstract The importance of the problem of raising deprived young children with cerebral palsy is determined by the need to take into account the peculiarities of their psychophysical development and create conditions for the prevention and overcoming of the state of deprivation in them, arising from the limitation or impossibility of satisfying the need for motor activity, sensory stimulation, and the establishment of emotional connection with loved ones. The negative impact of social, sensory, communicative deprivation on the mental development of a child with cerebral palsy actualizes the need for early assistance to these children in conditions of separation from their mother, long-term treatment in medical institutions, and stay in residential institutions. The upbringing of young children with cerebral palsy is primarily carried out in the family, and if it is impossible to organize it through deprivation of parental care, in residential institutions, where a favorable inclusive environment is organized. Creating an inclusive environment provides for equal opportunities for all children with special needs, and its main task is to overcome deviations in the development of children and prevent unwanted negative trends. The features of physical and sensory education of deprived young children with cerebral palsy in an inclusive environment are considered, including pedagogical influence on them to increase motor activity, develop fine and gross motor skills, and assimilate sensory standards for understanding the world around them. uk
dc.description.abstract Важливість проблеми виховання депривованих дітей раннього віку з ДЦП визначається необхідністю врахування особливостей їх психофізичного розвитку та створення умов для профілактики і подолання в них стану депривації, що виникає внаслідок обмеження чи неможливості задоволення потреби в руховій активності, сенсорній стимуляції, встановленні емоційного зв’язку з близькими людьми. Негативний вплив соціальної, сенсорної, комунікативної депривації на психічний розвиток дитини з ДЦП актуалізує потребу якомога раннього надання допомоги цим дітям в умовах розлуки з матір’ю, тривалого лікування в медичних закладах, перебування в інтернатних установах. Виховання дітей раннього віку з ДЦП насамперед здійснюється у сім’ї, а за неможливості його організації через позбавлення батьківського піклування – у закладах інтернатного типу, де організовується сприятливе інклюзивне середовище. Створення інклюзивного середовища передбачає забезпечення рівних можливостей для всіх дітей з особливими потребами, а його головне завдання полягає у подоланні відхилень у розвитку дітей та профілактиці небажаних негативних тенденцій. Розглянуто особливості фізичного й сенсорного виховання депривованих дітей раннього віку з ДЦП в умовах інклюзивного середовища, що включає педагогічний вплив на них для підвищення рухової активності, розвитку дрібної та великої моторики, засвоєння сенсорних еталонів для пізнання навколишнього світу. uk
dc.language.iso en uk
dc.subject young child uk
dc.subject upbringing of young children uk
dc.subject deprivation uk
dc.subject cerebral palsy uk
dc.subject inclusive environment uk
dc.subject physical education of children with cerebral palsy uk
dc.subject sensory education uk
dc.subject дитина раннього віку uk
dc.subject виховання дітей раннього віку uk
dc.subject депривація uk
dc.subject дитячий церебральний параліч uk
dc.subject інклюзивне середовище uk
dc.subject фізичне виховання дітей з ДЦП uk
dc.subject сенсорне виховання uk
dc.title Education of early children with cerebral palsy in conditions of deprivation. Education of deprivated early children with cerebral palsy in an inclusive environment uk
dc.title.alternative Виховання депривованих дітей раннього віку з ДЦП в умовах інклюзивного середовища uk
dc.type Monograph/book section uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу