Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нестерова, Марія Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-07-08T10:06:43Z
dc.date.available 2022-07-08T10:06:43Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Нестерова, М. Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти / М. Нестерова // Вища освіта України. – 2015. – № 2. – С. 16-20. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37557
dc.description.abstract У статті розглянуті перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти. Основним завданням вищої освіти можна вважати підвищення рівня когнітивної ефективності. Нові когнітивні технології повинні враховувати особливості індивідуальних когнітивних систем. Також когнітивні технології можуть бути застосовані для управління процесом розвитку системи вищої освіти. Основним питанням залишається відповідність системи вищої освіти актуальним запитам та викликам сучасного суспільства. uk
dc.description.abstract The article considers perspectives of cognitive technologies implementation in the system of high education. The main task of high education system is to provide high level of cognitive effectiveness. The new cognitive technologies should be based on the individual cognitive system specialities. The main question is accordance of the high education system to the actual social demands. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject вища освіта uk
dc.subject знання uk
dc.subject когнітивні технології uk
dc.subject форсайт uk
dc.subject cognitive technologies uk
dc.subject forеsight uk
dc.subject high education uk
dc.subject knowledge uk
dc.title Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти uk
dc.title.alternative Perspectives of the implementation of cognitive technologies in the system of high education uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу