Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яременко, Лілія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-07-08T09:56:39Z
dc.date.available 2022-07-08T09:56:39Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Яременко, Л. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти / Л. Яременко // Вища освіта України. – 2016. - № 1. – С. 59-64. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37553
dc.description.abstract Теоретичне навчання студентів у вищих навчальних закладах обов’язково має поєднуватися з їх майбутньою самостійною роботою. Тому вже в стінах ВНЗ студенти повинні навчитися самостійно організовувати не тільки навчальний процес, але й позашкільну роботу. На жаль, їх педагогічна практика саме на базі позашкільних закладів із застосуванням реальних ситуацій та завдань дотепер залишається винятковою. Водночас навчитися допомагати реалізувати вихованцеві його природні творчі задатки, виявити обдарованість особистості майбутні педагоги можуть насамперед під час вільного, невимушеного спілкування з вихованцями в процесі проходження педагогічної практики у позашкільних закладах освіти. У статті узагальнюється досвід Інституту гуманітарно-технічної освіти Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, у якому розпочато підготовку фахівців за спеціалізацією «Позашкільна освіта». uk
dc.description.abstract Theoretical training of students in higher education must be combined with a future independent work, but because even in their walls, they must learn how to organize not only the learning process, but also after-school job. However, pedagogical practice based on non-school institutions is still exceptional. At the same time learn how to help the pupil to realize his natural artistic inclinations, to identify future talent educators can primarily during the free, easy communication with the pupils in the process of passing such a pedagogical practice. The article summarizes the experience of the Institute of Humanities and Technical Education National Pedagogical University named M.P Dragomanov, which started training in the specialty "Extraschool education". uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject людина uk
dc.subject освіта uk
dc.subject самостійність uk
dc.subject творчість uk
dc.subject педагогічна практика uk
dc.subject позашкільна освіта uk
dc.subject педагог-позашкільник uk
dc.subject керівник творчого об’єднання uk
dc.subject person uk
dc.subject education uk
dc.subject independence uk
dc.subject creativity uk
dc.subject teaching practice uk
dc.subject extraschool education uk
dc.subject extraschool-teacher uk
dc.subject head of the creative association uk
dc.title Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти uk
dc.title.alternative The need to improve the educational practices of the future teachers on the basis of after-school educational institutions uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу