Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Цвєткова, Ганна Георгіївна
dc.date.accessioned 2022-07-08T09:52:31Z
dc.date.available 2022-07-08T09:52:31Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Цвєткова, Г. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова // Вища освіта України. – 2016. – № 1. – С. 42-48. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37551
dc.description.abstract Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення розкрито як частину креативно-розвивального освітнього простору, найважливіше підґрунтя корпоративних цінностей університету та його традицій, що включає мотивацію на активний саморозвиток, самопізнання, самовдосконалення і викладача, і студента. Основними шляхами професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін визначено процес набуття досвіду інноваційної педагогічної діяльності через інтерактивне навчання, головна мета якого – сформувати у викладача вміння переносити концепції саморозвитку, наукові дидактичні розробки до практики вищої школи. uk
dc.description.abstract Innovation as the principle of a new pedagogical thinking is revealed as a part of the creative and developing educational space, a major basis of corporate values of the university and its traditions, which includes the motivation for active self-development, self-knowledge, self-improvement of both – a high school teacher and student. The main ways of professional self-realization of the high school teachers of humanitarian disciplines are defined as the process of acquiring experience of innovative pedagogical practices through the interactive learning, whose main objective is to give the high school teacher the ability to transfer the concept of self-development, scientific and didactic developments to the practice of higher education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інноваційність uk
dc.subject саморозвиток uk
dc.subject самопізнання uk
dc.subject самовдосконалення uk
dc.subject професійна самореалізація uk
dc.subject викладач гуманітарних дисциплін uk
dc.subject innovation uk
dc.subject self-development uk
dc.subject self-knowledge uk
dc.subject self-improvement uk
dc.subject professional self-realization uk
dc.subject high school teacher of humanitarian disciplines uk
dc.title Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін uk
dc.title.alternative Innovation as the principle of the new pedagogical thinking and the way of professional self-realization of the high school teachers of humanitarian disciplines uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics