ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Олефіренко, Тарас Олексійович | |
dc.contributor.author | Цвєткова, Ганна Георгіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-01T14:43:53Z | |
dc.date.available | 2022-07-01T14:43:53Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Олефіренко, Т. Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні / Т. Олефіренко, Г. Цвєткова // Вища освіта України. – 2020. - №1. – С. 61-67. - DOI 10.31392/NPU-VOU.2020.1(76).09 | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37450 | |
dc.description.abstract | Концепцією розвитку та стратегічною метою STEM-освіти є підготовка людини майбутнього – креативної та вільної особистості, яка здатна вчитися впродовж життя, критично мислити, знаходити нестандарті креативні рішення, адаптуватися до сучасних умов соціальної мобільності, спроможної до засвоєння передових інформаційних технологій, до досягнення успіху в умовах стрімкого технологічного розвитку глобального соціуму. Визначено, що основними принципами навчання STEM-освіти є принципи інтеграції, інноваційності, гуманістичної аксіології, соціально-емоційний, орієнтації на особистість вчителя. Пріоритетом розвитку STEM-освіти в Україні є злагоджена командна робота педагогів-професіоналів, здатних концентрувати інтелект на досягненні узгодженої спільної освітньої мети, колегіальність у формуванні та оцінці ефективності навчальних проєктів. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | STEM-освіта | uk |
dc.subject | ІТ-технології | uk |
dc.subject | STEM-технології | uk |
dc.subject | Smart-комплекси навчальних предметів | uk |
dc.subject | кваліфікаційний портрет педагога | uk |
dc.title | Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні | uk |
dc.type | Article | uk |