Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олефіренко, Тарас Олексійович
dc.contributor.author Цвєткова, Ганна Георгіївна
dc.date.accessioned 2022-07-01T14:43:53Z
dc.date.available 2022-07-01T14:43:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Олефіренко, Т. Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні / Т. Олефіренко, Г. Цвєткова // Вища освіта України. – 2020. - №1. – С. 61-67. - DOI 10.31392/NPU-VOU.2020.1(76).09 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37450
dc.description.abstract Концепцією розвитку та стратегічною метою STEM-освіти є підготовка людини майбутнього – креативної та вільної особистості, яка здатна вчитися впродовж життя, критично мислити, знаходити нестандарті креативні рішення, адаптуватися до сучасних умов соціальної мобільності, спроможної до засвоєння передових інформаційних технологій, до досягнення успіху в умовах стрімкого технологічного розвитку глобального соціуму. Визначено, що основними принципами навчання STEM-освіти є принципи інтеграції, інноваційності, гуманістичної аксіології, соціально-емоційний, орієнтації на особистість вчителя. Пріоритетом розвитку STEM-освіти в Україні є злагоджена командна робота педагогів-професіоналів, здатних концентрувати інтелект на досягненні узгодженої спільної освітньої мети, колегіальність у формуванні та оцінці ефективності навчальних проєктів. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject STEM-освіта uk
dc.subject ІТ-технології uk
dc.subject STEM-технології uk
dc.subject Smart-комплекси навчальних предметів uk
dc.subject кваліфікаційний портрет педагога uk
dc.title Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу