Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні аспекти дефініцій: творчий потенціал і життєтворчий

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Себало, Л. І.
dc.date.accessioned 2022-06-27T15:38:15Z
dc.date.available 2022-06-27T15:38:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Себало, Л. І. Теоретичні аспекти дефініцій: творчий потенціал і життєтворчий / Л. І. Себало // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Випуск СXLVІІ (147). – С. 160-166. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-147.2020.20 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37404
dc.description.abstract Стаття присвячена сучасному напряму в освіті – актуальному питанню формування творчого та життєтворчого потенціалу майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти. Здійснено короткий огляд нормативно-правових документів, які спрямовані на активне формування творчого та життєтворчого потенціалу майбутнього вчителя початкової школи. Розкрито поняття трьох видів творчості: наукової, технічної, художньої, що безпосередньо мають вплив на формування творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів. uk
dc.description.abstract Статья посвящена современному направлению в образовании – актуальному вопросу формирования творческого и життєтворчого потенциала будущих учителей начальной школы в заведениях высшего образования. Осуществлен короткий обзор нормативно-правовых документов, которые направлены на активное формирование творческого и жизнетворный потенциалу будущего учителя начальной школы. Раскрыто понятие трех видов творчества : научной, технической, художественной, что непосредственно имеют влияние на формирование творческого потенциала будущего учителя начальных классов. uk
dc.description.abstract The article is devoted to the modern direction in education - a topical issue formation of creative and life-creating potential of future primary school teachers in higher education institutions. A brief review of legal documents aimed at the active formation of creative and life-creating potential of future primary school teachers. The concept of three types of creativity is revealed: scientific, technical, artistic, which directly influence the formation of the creative potential of the future primary school teacher. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk
dc.subject творчий потенціал uk
dc.subject життєтворчий потенціал uk
dc.subject вчитель початкової школи uk
dc.subject творча особистість uk
dc.subject види творчості uk
dc.subject творческий потенциал uk
dc.subject жизнетворный потенциал uk
dc.subject учитель начальной школы uk
dc.subject творческая личность uk
dc.subject виды творчества uk
dc.subject creative potential uk
dc.subject life-creating potential uk
dc.subject primary school teacher uk
dc.subject creative personality uk
dc.subject types of creativity uk
dc.title Теоретичні аспекти дефініцій: творчий потенціал і життєтворчий uk
dc.title.alternative Теоретические аспекты дефиниций: творческий потенциал и жизнетворный uk
dc.title.alternative Theoretical aspects of definitions : creative potential and life-creating uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу