Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Суспільні впливи на зміст професійного навчання майбутніх фахівців

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козловська, Ірина
dc.contributor.author Якимович, Тетяна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2022-06-21T13:00:23Z
dc.date.available 2022-06-21T13:00:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Козловська, І. Суспільні впливи на зміст професійного навчання майбутніх фахівців / І. Козловська, Т. Якимович // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол.ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк]. - Київ–Львів–Бережани–Гомель, 2020. - Вип. 7. - С. 14-20. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37373
dc.description.abstract Обґрунтовано залежність змісту професійного навчання від соціально обумовлених вимог до моделі фахівця. Доведено необхідність розрізнення моделі підготовки та діяльності фахівця. Висвітлено особливості професійної підготовки майбутніх фахівців в постіндустріальному суспільстві. В інформаційному суспільстві ділова активність перетікає в інформаційно-комунікативну сферу. Обґрунтовано концепцію безперервної освіти. Показано, що у професійній освіті відбувається зміщення акценту із засвоєння значних обсягів інформації на опанування способами безперервного набуття нових знань та вміння вчитися самостійно. Розглянуто сучасні тренди донесення освітніх послуг до споживача та технології їх реалізації. uk
dc.description.abstract The dependence of the content of vocational training on socially constructed requirements for the model of future specialist is grounded. The necessity of distinguishing the models of training and professional activities is proved. The peculiarities of professional training of future specialists in post-industrial society are highlighted. In the information society, business activity flows in the information and communication sectors. The concept of continuous learning is proved. It is shown that in vocational education the shift of the stress from a large amount of information to ways of continuous acquirement of knowledge and skills by the independent learning is taking place. The modern trends to deliver educational services to the consumer and the technology of their implementation are considered. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject навчальний процес uk
dc.subject модель фахівця uk
dc.subject інформаційне суспільство uk
dc.subject безперервна освіта uk
dc.subject vocational training uk
dc.subject educational process uk
dc.subject professional model uk
dc.subject information society uk
dc.subject continuing education uk
dc.title Суспільні впливи на зміст професійного навчання майбутніх фахівців uk
dc.title.alternative Social influences on the content of vocational training of future professionals uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу