У статті викладено багатогранну діяльність факультету політології та права Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Показані наукові школи, висвітлено науково-дослідну роботу викладачів кафедр ...
Публікація покликана узагальнити перший досвід міжнародної діяльності університету, спрямованої на забезпечення його інтеграції з міжнародною університетською спільнотою. Показано, що розширення і поглиблення міжнародних ...
Сучасні тенденції розвитку цивілізації зумовлюють процеси ціло-життєвої освіти, проектують індивідуальність освітнього шляху на засадах гуманізації і відкритості, вмотивовуючи появу нових технологій його реалізації, ...
У статті запропоновано авторське бачення процесів миробудівництва у вищій освіті, а саме фетишизації патріотизму. Також показано, що дійсний (креативний) патріотизм потребує високої інтелектуальної та моральної культури ...
У статті розглядаються дослідження цінностей ЄС в освітньому вимірі України (і не тільки), зокрема, цінності соціальної згуртованості на основі різноманітності та інклюзії. Показано зв’язки між розвитком соціальної ...
Нестерова, Марія Олександрівна; Дєліні, Марина; Заможський, Андрій(2020)
У статті розглядається феномен соціальної згуртованості в спільноті Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова під час карантинного етапу пандемії COVID-19. Проблематика дослідження стосується соціального ...
Розкрито особливості методу проєктів та обґрунтовано можливості його застосування під час викладання освітніх курсів «Педагогіка вищої школи», «Педагогіка і психологія вищої школи» майбутнім викладачам. Висвітлено досвід ...
Нестерова, Марія Олександрівна; Яценко, Олена Дмитрівна; Дєліні, Марина; Валєнса, Ганна(2020)
Розглядається роль міжкультурної комунікації, її ціннісне підґрунтя, теоретичні та методологічні засади. Показано її зв'язок із соціальною згуртованістю, концептуалізовано міжкультурну комунікацію як складний соціальний ...
Досліджується роль освіти у формуванні ціннісної архітектоніки особистості. Автор виходить із визнання освіти як механізму соціалізації особистості, її підготовки до життя в реальному суспільстві. У цьому контексті освіта ...
Агресивність, як водиться, визначають як стійку рису особистості, що виявляється у дієвому прояві нетерпимості до іншої позиції чи поведінки, неприйнятті стану справ у колективі, існуючого порядку речей, їх заперечення, ...
Аналізуються проблеми та завдання впровадження проєкту «Педагогічна конституція Європи», спрямованого на підготовку нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття; зазначається, що саме вчитель має взяти на себе ...
У статті аналізуються проблеми модернізації освіти в трансформаційному суспільстві, в якому перебуває Україна. Автор моделює контури освіти як відповідь на виклики завдань соціально-політичного життєоблаштування людей цього ...
Розглянуті завдання політики підвищення кваліфікації дорослих в вищій школі. Виявлено потребу у використанні комунікативних підходів до методики навчання дорослих на основі досягнень теорії та практики. ...
Стаття призначена формуванню компетентнісного професійного розвитку вчителів історичних дисциплін. У статті визначено місце історичних дисциплін у формуванні освітніх компетентностей слухачів системи післядипломної ...
У статті розкрито значення дисципліни «Основи педагогічного консультування» у системі магістерської підготовки професійних дорадників у галузі освіти. Звернуто увагу на предмет, мету й завдання вивчення навчального ...
Украинское государство состоит из разных культур и самобытности. В настоящее
время Украина находится на этом этапе развития, когда гражданская идентичность является основой для консолидации различных этнических и культурных ...
Гриньків, Андрій Петрович(Видавництво «Гілея», 2021)
Розглядаються інтегровані маркетингові комунікації, які сприяючи просуванню товару і послуги, можуть формувати весь комплекс ціннісних та репутаційних властивостей компанії. Виокремлюється соціокультурний аспект подієвих ...
Яценко, Олена Дмитрівна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020)
Здійснюється філософський аналіз концепту «прогрес» та оцінюється можливість його застосування щодо філософії як такої. Проаналізовано специфіку змін у змісті та характері сучасної філософії з огляду ...