Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Експериментальна перевірка ефективності впровадження вибіркової навчальної дисципліни “Основи фітнес-культури” у різнопрофільні заклади вищої освіти України

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Максимова, К. В.
dc.contributor.author Соїна, І. Ю.
dc.contributor.author Петрусенко, Н. Ю.
dc.date.accessioned 2022-04-16T11:01:05Z
dc.date.available 2022-04-16T11:01:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Максимова, К. В. Експериментальна перевірка ефективності впровадження вибіркової навчальної дисципліни “Основи фітнес-культури” у різнопрофільні заклади вищої освіти України / К. В. Максимова, І. Ю. Соїна, Н. Ю. Петрусенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 84 (т. 1). – С. 104-108. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.84.1.23. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36819
dc.description.abstract У статті подано експериментальну перевірку ефективності провадження вибіркової навчальної дисципліни “осно- ви фітнес-культури” у різнопрофільні заклади вищої освіти України. Зазначено, що натепер мало висвітлені питання підвищення рівня професійних знань, умінь та навичок студентів різнопрофільних закладів вищої освіти у процесі фізичного виховання, які б сприяли покращенню не лише професійної підготовки, але й усіх компонентів здоров’я сучас- ної молоді, зокрема культури здоров’я та фітнес-культури особистості студентів. Констатовано погіршення стану здоров’я та рівня професійної підготовленості студентів різнопрофільних закла- дів вищої освіти України. З метою експериментальної перевірки ефективності підвищення рівня фахової підготовки та формування культури здоров’я студентів було сформовано модель культури здоров’я. Виявлено, що ефективність реалізації створеної моделі було забезпечено завдяки впровадженню організаційно-пе- дагогічних умов у систему закладів вищої освіти, а саме: удосконалено освітній процес шляхом модернізації змісту навчальної програми з фізичного виховання окремими темами; створено й упроваджено вибіркову навчальну дисциплі- ну “основи фітнес-культури” в освітній процес різнопрофільних закладів вищої освіти; упроваджено найпопулярніші види фітнес-програм для студентів різнопрофільних закладів вищої освіти в аудиторній та позааудиторній роботі з фізичного виховання. Доведено, що впровадження вибіркової навчальної дисципліни “основи фітнес-культури” позитивно вплинуло на формування культури здоров’я студентів у сучасному освітньому просторі і може сприяти розвиткові фізичного, пси- хічного, духовного та соціального аспектів здоров’я, які в результаті формують таку нову соціокультурну реальність, як фітнес-культура особистості сучасної молоді. uk
dc.description.abstract The article presents an experimental test of the effectiveness of the selective discipline “Fundamentals of Fitness Culture” in various higher educational institutions of Ukraine. It is noted that today the issues of increasing the level of professional knowledge, skills and abilities of students of various higher educational institutions in the process of physical education, which would improve not only professional training but also all components of health of modern youth, including health culture and fitness culture of students’ personalities. Deterioration of the state of health and level of professional training of students of various higher educational institutions of Ukraine was stated. In order to experimentally test the effectiveness of improving the level of professional training and the formation of a culture of health, the model of health culture was formed. It was revealed that the effectiveness of the created model was ensured due to the introduction of organizational and pedagogical conditions in the system of free education, namely: improved the educational process by modernizing the content of the curriculum in physical education on certain topics; created and implemented in the educational process the discipline of the choice “Fundamentals of Fitness Culture”; the most popular types of fitness programs for students of various higher educational institutions in the classroom and extracurricular work on physical education have been introduced. It is proved that the introduction of the elective course “Fundamentals of Fitness Culture” has positively influenced the formation of a culture of student health in the modern educational space and can positively contribute to the development of physical, mental, spiritual and social aspects of health culture of the personality of modern youth. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject професійна освіта uk
dc.subject вибіркова навчальна дисципліна uk
dc.subject фітнес-культура uk
dc.subject фітнес-технології uk
dc.subject культура здоров’я uk
dc.subject різнопрофільні ЗВО uk
dc.subject студенти uk
dc.subject professional education uk
dc.subject elective discipline uk
dc.subject fitness culture uk
dc.subject fitness technologies uk
dc.subject health culture uk
dc.subject higher various educational institutions uk
dc.subject students uk
dc.title Експериментальна перевірка ефективності впровадження вибіркової навчальної дисципліни “Основи фітнес-культури” у різнопрофільні заклади вищої освіти України uk
dc.title.alternative Introduction of the selective educational discipline “fundamentals of fitness culture” in various types of Ukraine uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу