Перегляд Випуск 29 по назві

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Бондар, І.О. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    У статті висвітлюється проблема впливу релігійної концепції Реформації на зміну духовних потреб європейського суспільства в XVI – XVIІ ст. Автор доводить, що система теологічних поглядів М. Лютера та його послідовників ...
  • Остапчук, Г.О. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Стаття присвячена аналізу оцінок і ролі М.Драгоманова його сучасниками як лідера суспільних і політичних процесів у часи радикальної зміни духовних орієнтирів.
  • Шамша, І.В. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    В статті досліджується розуміння часу в концепції І. Канта. Особлива увага приділяється небуттєвості часу, яка властива такому розумінню. Аналізується роль кантівського розуміння часу для побудування синтетичної онтології часу.
  • Мозговая, Т.А. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    В статье осуществлена попытка сравнить восточную и западную модель мышления на примере японского и западноевропейского типа рациональности. Утверждается, что проблема небытийной природы времени как особой формы организации ...
  • Пасько, К. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    У статті йдеться про можливості та специфіку використання педагогами вербальних і невербальних засобів комунікації, їх вплив на оптимізацію діяльності вчителя, проблеми вдосконалення процесу спілкування і взаєморозуміння ...
  • Халамендик, О.Ю. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Стаття розкриває особливості релігійно-інституційного процесу, що відбувається на посткомуністичному просторі. Спроба окреслити параметри цього соціального простору дає можливість для більш детальної характеристики ...
  • Поперечная, Г.А. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Стаття присвячена розгляду педагогічних поглядів С.С.Гогоцького, розуміння ним ролі та місця педагогіки в системі освіти і в структурі наукового знання. Значку [значну] увагу відведено аналізу зв’язку педагогічних поглядів ...
  • Красна, К.Є. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    У статті розглянуто основні предтечі та етапи розвитку неоязичництва. Історико-філософський розгляд неоязичництва дозволяє виявити його місце у соціокультурному процесі сучасності.
  • Отрешко, В. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Аналізуються причини безробіття в українському суспільстві, його негативний вплив на розвиток культури і особистості; проблема подолання безробіття розглядається в контексті подолання відчуження праці.
  • Радзієвський, В.О. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    У статті аналізується культурологія тілесності та субкультури тіла. У першу чергу, це мова тіла, особливості жестів і поз. У цілому, наголос робиться на культурології тілесності, яка є невід’ємною складовою культури і ...
  • Бублик, К.М. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Тема личности – одна из ведущих в современной философии. Впервые в истории философской мысли к понятию личности обратилось христианское богословие. Оно сформировало учение о личности, связанное с догматом о Троице. Однако ...
  • Волинець, О.О. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    В статті надається аналіз рекламної діяльності як комунікативного феномену в контексті масової культури. Визначаються висхідні комунікативні константи прагматики реклами – діалог і розсіювання.
  • Семенюк, Н. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    В Україні гостро відчувається невідповідність освітньої системи вимогам, які ставить перед нею динамічний ринок праці. Зокрема, наша країна спроможна буде виходити на рівень європейських держав виключно за умови активного ...
  • Кисельов, О. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Deals with the issue of the periodization of relations between the Orthodox Churches in Ukraine. The author suggests two criteria for this periodization: intrinsic logic of the development of the Ukrainian Orthodoxy and ...
  • Яценко, А.Ю. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Статья посвящена изучению проблем современного образования по формированию ценностных ориентиров личности. Проводится анализ образовательных ценностей согласно с принципами классического реализма, эссенциализма, перенниализма, ...
  • Данилова, Т.В. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Думка про те, що існують базові загальнолюдські цінності, які підлягають вимірюванню і зіставленню, захоплює науковців протягом десятків років. У даній статті акцентується увага на теорії ціннісних орієнтацій Ф. Клакхон ...
  • Лещинський, А.В. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Статтю присвячено релігієзнавчому огляду центрального елементу теософської міфології – міфу про Махатм, у контексті проблеми релігієзнавчого же вивчення ідеологічного контенту теософського вчення. Автор дає розбір ...
  • Куліненко, Л.Б. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Використання інноваційних педагогічних технологій розглядається як одна з головних рис сучасної освіти; обґрунтовується необхідність формування потреби і компетенцій інноваційного мислення майбутніх педагогів.
  • Некрасова, Г.О. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016)
    В статті розглядається концепція традиційного мистецтва видатного мистецтвознавця та сходознавця А.Кумарасвамі, робиться спроба аналізу основних її положень, зокрема приділяється увага зв’язку цих положень із ...
  • Ваксютенко, П.С. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Стаття присвячена теоретичному аналізу та осмислення феномена любові виходячи з індивідуальних характеристик і якостей особистості, висвітленню теорій і класифікацій проявів любові, її компонентів. У цьому дослідженні ...