Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мова як чинник формування толерантності студентської молоді в глобалізованому суспільстві

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зарівна, Оксана Тимофіївна
dc.date.accessioned 2012-02-03T09:17:11Z
dc.date.available 2012-02-03T09:17:11Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Зарівна, Оксана Тимофіївна. Мова як чинник формування толерантності студентської молоді в глобалізованому суспільстві : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Т. Зарівна; наук. кер. В. П. Андрущенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/361
dc.description.abstract Проаналізовано роль мовних стратегій у формуванні толерантності студентської молоді за умов глобалізації. Наведено визначення поняття толерантності як характеристики способу та стилю світогляду та життєдіяльності людини, своєрідної світоглядно-культурної установки, зміст якої охоплює собою здатність особистості з терпінням сприймати не співпадаючі з власними поглядами та стилем життя висловлювання думок, позицій та поведінку інших людей, спілкуватися з ними, витримувати несприятливі впливи, знаходити компромісні варіанти взаємодії та налагодження співпраці. Доведено, що серед розмаїття чинників, які впливають на формування толерантності, важлива роль належить мовним стратегіям - особливим навчальним технологіям, які забезпечують оволодіння іноземними мовами, що сприяє встановленню взаєморозуміння та взаємоповаги між студентами з різних країн. ru_RU
dc.description.abstract In the dissertation the role of language strategies in the forming of students tolerance in conditions of globalization is analysed. The term tolerance is defined as characteristic of way and style of world-view and human vital activity, original world-view and cultural setting, the content of which includes the personality ability to accept patiently different expressing of thoughts, positions and behaviour of other people comparing with own ones and way of living, the ability to communicate with them, to stand unfavorable influences, to find out the position by compromise, to put right co-working. It is proved that among the variety of factors that influence on the tolerance forming, special role belongs to language strategies – special educational technologies that guarantee mastering of foreign languages and on this basis guarantee students understanding of each other from different countries of the world, educate respect, form tolerance. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject толерантність ru_RU
dc.subject мовні стратегії ru_RU
dc.subject глобалізація ru_RU
dc.subject соціокультурна трансформація ru_RU
dc.subject міжкультурний діалог ru_RU
dc.subject tolerance ru_RU
dc.subject language strategies ru_RU
dc.subject globalization ru_RU
dc.subject sociocultural transformation ru_RU
dc.subject intercultural dialogue ru_RU
dc.subject.classification 372.461 ru_RU
dc.title Мова як чинник формування толерантності студентської молоді в глобалізованому суспільстві ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу