Electronic National Pedagogical
Dragomanov University Repository

Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики в процесі вокальної підготовки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Панченко, Галина Павлівна
dc.date.accessioned 2012-01-23T10:21:22Z
dc.date.available 2012-01-23T10:21:22Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Панченко, Галина Павлівна. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики в процесі вокальної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. П. Панченко ; наук. кер. О. П. Рудницька ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/349
dc.description.abstract На підставі аналізу психолого-педагогічної, музикознавчої, методичної літератури вивчено стан проблеми у педагогічній теорії та практиці. Розкрито суть поняття "творчі здібності". Розкрито педагогічні можливості вокальної імпровізації та тембрового варіювання. Визначено критерії та показники розвиненості творчих здібностей майбутніх учителів музики у процесі вокальної підготовки. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено авторську методику розвитку творчих здібностей вчителя у процесі вокальної підготовки з використанням комплексу творчих методів, а саме: емоційно-усвідомленого інтонування, мелодекламації текстів, емоційного самонастроювання, перевтілення, пошуку виразних мовних інтонацій, ритмічного та тембрового варіювання, вокальної імпровізації. Розроблено спецкурс "Розвиток творчих здібностей у процесі вокальної підготовки" та відповідні методичні рекомендації для студентів, магістрантів зі спеціальності "Вокал" (академічний, естрадно-джазовий), вчителів музики загальноосвітніх шкіл). Виявлено значущість та практичну цінність результатів дослідження. З'ясовано перспективи подальшої розробки даної проблематики. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation deals with the theoretical and experimental studying of the problem of creative skills development during future teachers of music vocal training. It is given a pedagogical interpretation of the concept “creative skills” of future teachers of music. The essence, content and structure of the appointed phenomenon are also revealed. The pedagogical potential of the vocal training of Teachers’ Training Universities students as the way of their creative skills development is revealed. The principal ways of creative skills development during students’ vocal training are determined. The criteria, indexes and maturity levels of future teachers of music creative skills are determined. The methods of the students’ creative skills development during vocal training are worked out and checked experimentally up, using the complex of creative methods: emotionally realized intoning, recitation of texts, rhythmical and timbre variations, vocal improvisation etc. The author worked up the methodical recommendations on creative skills development during vocal training for senior courses of studies students and masters’ degree in speciality of “Singing”, teachers of music of comprehensive schools. The importance and practical value of the achieved results are revealed, and perspectives of further working out of the problem are also suggested. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject творчі здібності ru_RU
dc.subject майбутній учитель музики ru_RU
dc.subject вокальна підготовка ru_RU
dc.subject комплекс творчих методів ru_RU
dc.subject поетапна методика ru_RU
dc.subject creative skills ru_RU
dc.subject future teacher of the music ru_RU
dc.subject vocal training ru_RU
dc.subject complex of creative methods ru_RU
dc.subject methods ru_RU
dc.subject.classification 371.134:784:378.036 (043) ru_RU
dc.title Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики в процесі вокальної підготовки ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account