Electronic National Pedagogical
Dragomanov University Repository

Методика оцінювання результатів навчання інформатики учнів старшої школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Копняк, Наталія Борисівна
dc.date.accessioned 2012-01-23T09:50:35Z
dc.date.available 2012-01-23T09:50:35Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Копняк, Наталія Борисівна. Методика оцінювання результатів навчання інформатики учнів старшої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н.Б. Копняк ; наук. кер. Н. В. Морзе ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/348
dc.description.abstract Розроблено, теоретично обгрунтовано й апробовано методичну систему оцінювання результатів навчання інформатики учнів старшої школи. Обгрунтовано необхідність оцінювання навчальної діяльності на засадах особистісно-орієнтованого навчання та компетентнісного підходу як засобу розвитку особистості учня. Розкрито суть поняття та цілі результатів навчання з інформатики учнів старшої школи. Розроблено методичні рекомендації щодо використання учнями критеріїв оцінювання безпосередньо у процесі навчання, створення й оцінювання тестових завдань на основі таксономії Б. Блума, проведення самооцінювання учнями їх навчальної діяльності з інформатики (на прикладі використання портфоліо учня та мережевого щоденника), проведення самооцінювання, взаємооцінювання учнів у малих групах і оцінювання роботи групи школярів (на прикладі використання методу проектів і організації парної діяльності учнів на уроках інформатики). ru_RU
dc.description.abstract The thesis research is focused on assessment of results of the study of Information Science of senior school pupils. The methodological system for assessment of results of the study of Information Science of senior school pupils has been developed, grounded theoretically and tested experimentally. Necessity of carrying out of assessment of training activities on principles of person-oriented education and competency-based approach – as a method of a pupil’s personality development – has been grounded. The concept assessment and aims of assessment of results of the study of Information Science of senior school pupils have been specified. Methodological recommendations on application by the pupils of assessment criteria directly in process of study have been developed; development and assessment of tests on the basis of B.Bloom’s taxonomy; carrying out by the pupils of self-assessment of their own training activity in Information Science (by the example of use of a pupil’s portfolio and a network diary (blog)); carrying out of pupils’ self-assessment, mutual assessment in small groups and assessment of work of a pupil’s group (by the example of application of method of the projects and organization of pupils’ activity in pairs at the Information Science lessons). ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject оцінювання результатів навчання інформатики ru_RU
dc.subject компетентність ru_RU
dc.subject критерії оцінювання ru_RU
dc.subject тести ru_RU
dc.subject самооцінювання та взаємооцінювання навчальної діяльності з інформатики ru_RU
dc.subject assessment of results of the study of Information Science ru_RU
dc.subject competence ru_RU
dc.subject assessment criteria ru_RU
dc.subject tests ru_RU
dc.subject self-assessment and mutual assessment of training activities in Information Science ru_RU
dc.subject.classification 371.26:004(043.5) ru_RU
dc.title Методика оцінювання результатів навчання інформатики учнів старшої школи ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account