DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/348
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКопняк, Наталія Борисівна-
dc.date.accessioned2012-01-23T09:50:35Z-
dc.date.available2012-01-23T09:50:35Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКопняк, Наталія Борисівна. Методика оцінювання результатів навчання інформатики учнів старшої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н.Б. Копняк ; наук. кер. Н. В. Морзе ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/348-
dc.description.abstractРозроблено, теоретично обгрунтовано й апробовано методичну систему оцінювання результатів навчання інформатики учнів старшої школи. Обгрунтовано необхідність оцінювання навчальної діяльності на засадах особистісно-орієнтованого навчання та компетентнісного підходу як засобу розвитку особистості учня. Розкрито суть поняття та цілі результатів навчання з інформатики учнів старшої школи. Розроблено методичні рекомендації щодо використання учнями критеріїв оцінювання безпосередньо у процесі навчання, створення й оцінювання тестових завдань на основі таксономії Б. Блума, проведення самооцінювання учнями їх навчальної діяльності з інформатики (на прикладі використання портфоліо учня та мережевого щоденника), проведення самооцінювання, взаємооцінювання учнів у малих групах і оцінювання роботи групи школярів (на прикладі використання методу проектів і організації парної діяльності учнів на уроках інформатики).ru_RU
dc.description.abstractThe thesis research is focused on assessment of results of the study of Information Science of senior school pupils. The methodological system for assessment of results of the study of Information Science of senior school pupils has been developed, grounded theoretically and tested experimentally. Necessity of carrying out of assessment of training activities on principles of person-oriented education and competency-based approach – as a method of a pupil’s personality development – has been grounded. The concept assessment and aims of assessment of results of the study of Information Science of senior school pupils have been specified. Methodological recommendations on application by the pupils of assessment criteria directly in process of study have been developed; development and assessment of tests on the basis of B.Bloom’s taxonomy; carrying out by the pupils of self-assessment of their own training activity in Information Science (by the example of use of a pupil’s portfolio and a network diary (blog)); carrying out of pupils’ self-assessment, mutual assessment in small groups and assessment of work of a pupil’s group (by the example of application of method of the projects and organization of pupils’ activity in pairs at the Information Science lessons).ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаru_RU
dc.subjectоцінювання результатів навчання інформатикиru_RU
dc.subjectкомпетентністьru_RU
dc.subjectкритерії оцінюванняru_RU
dc.subjectтестиru_RU
dc.subjectсамооцінювання та взаємооцінювання навчальної діяльності з інформатикиru_RU
dc.subjectassessment of results of the study of Information Scienceru_RU
dc.subjectcompetenceru_RU
dc.subjectassessment criteriaru_RU
dc.subjecttestsru_RU
dc.subjectself-assessment and mutual assessment of training activities in Information Scienceru_RU
dc.subject.classification371.26:004(043.5)ru_RU
dc.titleМетодика оцінювання результатів навчання інформатики учнів старшої школиru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kopniak.pdf312.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.