Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Netreba, M. M.
dc.contributor.author Khadzhinova I. V.
dc.date.accessioned 2021-09-02T12:00:38Z
dc.date.available 2021-09-02T12:00:38Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Netreba M. M. Use of media education technologies in primary school / M. M. Netreba, I. V. Khadzhinova // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 80 (т. 2). – С. 60-63. -DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.80.2.12 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34760
dc.description.abstract Nowadays media education is seen as a separate or integrated subject that enables the proper and conscious use of media opportunities for educational purposes. With help of media education, people can better understand media culture, think critically, and be resistant to manipulation. Among the problems that slow down the process of introducing media education in general secondary education institutions experts and teachers themselves underline the lack of regulation of the introduction of media education at the national legislative level, lack of technical means and textbooks. In order to make the introduction of media education in general secondary education institutions more active, trainings and educational seminars are held in Ukraine to train teachers of educational institutions. Another step is to add appropriate information and communication competence to the Concept of the New Ukrainian School. The modern pupils are surrounded by media texts and various sources of information, technical means and devices. Therefore, it is important to be able to distinguish important and useful information from aggressive and manipulative. In order for the process of mastering media culture to be efficient and interesting, it is important to emphasize attention to the applied technologies of media education. For primary school children, the main media channels are television, cinema (animation), and video content from the Internet. When a child watches TV or gadgets for a long time, he or she becomes overwhelmed with information that reduces concentration. Media classes for this age should be practical and shouldn’t take long time. Among the forms are games, conversations, competitions. The process of media education consists of various pedagogical techniques. Most of them are based on teacher-student communication, the interactive component prevails. Therefore, game methods are important, especially for primary school pupils, which help to provide primary media knowledge in an easy way. ua
dc.description.abstract Сьогодні в усьому світі медіаосвіта розглядається як окремий або інтегрований предмет, який надає змогу правильно та свідомо використовувати можливості медіа в освітніх цілях. Завдяки медіаосвіті можна краще розумітися на медіакультурі, критично мислити, бути стійким до маніпуляцій. Серед проблем, які роблять повільним процес впровадження медіаосвіти в заклади загальної середньої освіти, експерти та самі вчителі називають відсутність регламентації впровадження медіаосвіти на законодавчому загальнодержавному рівні, нестачу технічних засобів і підручників. Щоб введення медіаосвіти в закладах загальної середньої освіти відбувалося активніше, в Україні проводяться тренінги, освітні семінари з підготовки викладачів закладів освіти. Ще одним кроком є додавання відповідної інформаційно-комунікаційної компетентності до Концепції Нової української школи. Сучасний школяр оточений медіатекстами та різними джерелами інформації, технічними засобами та приладами, тому він має вміти виокремлювати важливу та корисну інформацію від агресивної та маніпулятивної. Щоб процес оволодіння медіакультурою проходив плідно та цікаво, важливо робити акцент на прикладних технологіях медіаосвіти. Для дітей молодшого шкільного віку головними медіаканалами є телебачення, кіно (анімація), а також відеоконтент з інтернету. Коли дитина довго дивиться телевізор чи гаджети, в неї виникає перенавантаження інформацією, що знижує концентрацію уваги. Медіазаняття для цього віку повинні мати практичне спрямування та бути не тривалими за часом. Серед форм переважають ігри, бесіди, конкурси. Процес медіаосвіти складається з різних педагогічних прийомів. Більшість із них побудовано на спілкуванні вчителя й учнів, тобто превалює інтерактивна складова частина, тому важливими, особливо для початкової школи, є ігрові методи, які допомагають у легкій формі надати первинні медіазнання. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject media literacy ua
dc.subject media education ua
dc.subject media culture ua
dc.subject critical thinking ua
dc.subject primary school ua
dc.subject junior schoolchildren ua
dc.subject media educational process ua
dc.subject teaching methods ua
dc.subject technologies ua
dc.subject медіаграмотність ua
dc.subject медіаосвіта ua
dc.subject медіакультура ua
dc.subject критичне мислення ua
dc.subject початкова школа ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject медіаосвітній процес ua
dc.subject методи навчання ua
dc.subject технології ua
dc.title Use of media education technologies in primary school ua
dc.title.alternative Використання медіаосвітніх технологій у початковій школі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу