Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бородюк, Наталія
dc.date.accessioned 2021-08-02T13:12:31Z
dc.date.available 2021-08-02T13:12:31Z
dc.date.issued 2010-01-12
dc.identifier.citation Бородюк Наталія. Педагогіка серця і розуму. До 175-річчя Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова / Наталія Бородюк // Урядовий кур'єр. – 2010. – 12 січня, № 4 (4155). – С. 7 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34635
dc.description.abstract Високі слова про жертовність професії педагога, його духовну місію, що звучать під час урочистостей, за буденності забуваються. В час щоденної, хай і непростої роботи вчитель зазвичай переймається найголовнішим для себе завданням: як налагодити діалог з учнем, щоб навчити його мислити. Кращі українські педагоги сповідували саме такий принцип. Сучасні діти не сприймають жорстких і дисциплінарних правил, вони зростають в іншому світі. Яким має бути вчитель, щоб виховати особистіть для ХХІ століття, якою має бути вища школа, щоб навчити його вчителювати? Про це наша розмова з ректором Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова професором Віктором Андрущенком. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher газета "Урядовий кур'єр" ua
dc.subject 175-річчя Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject особистіть ХХІ століття ua
dc.title Педагогіка серця і розуму ua
dc.title.alternative До 175-річчя Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу