Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблеми впровадження дистанційного навчання у закладах вищої медичної освіти в умовах карантину

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Саєнко, М. С.
dc.contributor.author Лобач, Н. В.
dc.contributor.author Ісичко, Л. В.
dc.date.accessioned 2021-07-29T11:28:51Z
dc.date.available 2021-07-29T11:28:51Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Саєнко М. С. Проблеми впровадження дистанційного навчання у закладах вищої медичної освіти в умовах карантину / М. С. Саєнко, Н. В. Лобач, Л. В. Ісичко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 2). – С. 98-102. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.21 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34627
dc.description.abstract Впровадження карантинних норм у зв’язку з розповсюдженням вірусу Covid-19 спричинило перехід усіх навчальних закладів на дистанційну форму навчання впродовж найкоротшого терміну. Постала надзвичайно важлива проблема: яким чином організувати навчальний процес? Саме тоді педагоги змушені були налаштовуватися на новий для них вид роботи та швидко організовувати весь процес навчання в дистанційній формі. Але готовність навчальних закладів і педагогів до її реалізації була різною, виникали технічні проблеми – як у викладачів, так і у студентів, був відсутній адаптований навчальний матеріал, який можна використовувати дистанційно. Тобто всі учасники навчального процесу виявилися неготовими до нової форми роботи. У статті розглядається поняття “дистанційне навчання”. Визначено, що елементи дистанційного навчання використовувалися ще в другій половині ХХ століття, а само поняття розуміється як сукупність сучасних технологій, що забезпечують освітню комунікацію між викладачем і студентом в інтерактивному режимі. Зазначено, що для якісної організації дистанційного навчання використовуються додатки Google, різноманітні освітні платформи, з метою налагодження онлайн-комунікації зі студентами – мобільні додатки Viber, Telеtgram та ін. Важливими складниками дистанційного навчання, що дали можливість наблизити дистанційний формат до очного та реалізувати наявність зворотного зв’язку зі студентами та “живе” інтерактивне спілкування, стали Zoom, Google Meet, Microsoft Teams. З метою визначення проблем та особистого ставлення здобувачів вищої освіти щодо дистанційного режиму навчання під час карантину було проведено анкетування. Визначено, що існує доволі значна кількість проблем: організаційні, методичні й технічні, які потребують вирішення. Важливим є те, що про велику кількість недоліків такого навчання говорять не лише педагоги, але й самі здобувачі освіти. ua
dc.description.abstract The introduction of quarantine in connection with the spread of the Covid-19 virus led to the transition of all educational institutions to distance learning within a short time. An extremely important problem has arisen, how to organize the educational process? Then teachers were forced to tune in to a new type of work for them and quickly organize the entire learning process in a distance form. But the readiness of educational institutions and teachers for implementation was different, technical problems arose – both for teachers and students, there was no adapted educational material that could be used remotely. It means that all the participants in the educational process were unready for the new form of work. The article reveals the concept of “distance learning”. It is determined that the elements of distance learning were used in the second half of the twentieth century and it is understood as a set of modern technologies that provide educational communication between a teacher and a student in an interactive mode. It is noted that Google applications and various educational platforms are used to make organization of distance learning better quality. Viber, Teltgram, etc. are mobile applications to create online communication with students. An important component of distance learning, which made it possible to bring the distance format closer to fulltime and implement feedback with students and “live” interactive communication are Zoom, Google Meet, Microsoft Teams. During quarantine were conducted several surveys order to determine the problems and personal attitude of applicants to higher education on distance learning. It is determined that there are many problems, more precisely organizational, methodological and technical, which require solution. It is important that not only teachers but also the students themselves speak of a large number of disadvantages of such training. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject дистанційна освіта ua
dc.subject майбутні лікарі ua
dc.subject матеріально-технічне забезпечення ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject distance education ua
dc.subject future doctors ua
dc.subject material and technical support ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.title Проблеми впровадження дистанційного навчання у закладах вищої медичної освіти в умовах карантину ua
dc.title.alternative Problems of implementation of distance education in higher medical education institutions under quarantine ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу