DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛюбашенко, Олеся Вадимівна-
dc.date.accessioned2012-01-20T12:59:17Z-
dc.date.available2012-01-20T12:59:17Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЛюбашенко, Олеся Вадимівна. Лінгводидактичні стратегії навчання української мови студентів неспеціальних факультетів вищих навчальних закладів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.02 / О.В. Любашенко ; наук. кер. С. О. Караман ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 44 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/344-
dc.description.abstractВперше проаналізовано феномен лінгводидактичної стратегії як предметної галузі методики навчання на підставі суб'єктно-діяльнісного підходу. Розроблено концептуальні засади для цілісних координованих методичних систем на базі стратегічного проектування. Визначено структуру стратегії та її місце в системі дидактичних категорій. Виділено категоріальні характеристики лінгводидактичної стратегії та суб'єктні функції викладача та студента в процесі її формування. Розглянуто процесуальні та діяльнісні об'єкти проектування стратегії. Уточнено концепцію текстово-комунікативної діяльності як мети навчання студентів неспеціальних факультетів. Визначено типи рецептивних і продуктивних стратегій навчання української мови студентів неспеціальних факультетів ВНЗ. Обгрунтовано теоретико-методичну систему конструювання дидактичних стратегій української мови у ВНЗ залежно від видів мовлення та діяльнісних процедур навчання з урахуванням різноманітних психолого-дидактичних факторів.ru_RU
dc.description.abstractThe dissertation is the theoretical pedagogical ground of studies of the Ukrainian language of students, whose native language is Ukrainian and they don’t obtain the philological specialities. The way is to build the linguistic-didactical strategies on the principles of the subjective activity. The author has used the conclusions of researches in the different fields of anthropological knowledge, carried out an attempt to synthesize conceptions, hypotheses, methods of psychology, linguistics, psycholinguistics, didactics, sociology, philosophy to produce of concrete methodical tools and their usage in didactics of higher school. The studies of Ukrainian on the unspecial faculties in higher school are examined as the guided process which is systematically designed both by teachers and students in the aspect of general strategies and concrete educational tactics, depending on an educational purpose. The basic purpose of studies of the Ukrainian language of students (non philologists) of higher school defines the text-communicative activity which is designed in the didactical strategy. There were proposed the methods of studies as realization of receptive strategies of didactics listening, reading, studies of reproductive and interpretative text formation, monologue and dialogic texts, the mastering of stylish and genre varieties, broadcasting, transformations of texts taking into account the professional necessities of students.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНадруковано ТОВ «Олександріна» м. Київru_RU
dc.subjectлінгводидактична стратегіяru_RU
dc.subjectпрограма тактикru_RU
dc.subjectсуб’єктно-діяльнісний підхідru_RU
dc.subjectтекстово-комунікативна діяльністьru_RU
dc.subjectсистемне проектуванняru_RU
dc.subjectвиди мовленняru_RU
dc.subjectмовленнєві діїru_RU
dc.subjectlinguistic-didactical strategyru_RU
dc.subjectsubjective activity approachru_RU
dc.subjecttext-communicative activityru_RU
dc.subjectspeech kindsru_RU
dc.subjectspeech actsru_RU
dc.subject.classification37.02.046.16:811.161.2ru_RU
dc.titleЛінгводидактичні стратегії навчання української мови студентів неспеціальних факультетів вищих навчальних закладівru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liubashenko.pdf399.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.