Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасний підхід до формування педагогічного артистизму здобувачів освіти в умовах хорового класу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шуть, Т. О.
dc.date.accessioned 2021-07-01T11:56:59Z
dc.date.available 2021-07-01T11:56:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Шуть Т. О. Сучасний підхід до формування педагогічного артистизму здобувачів освіти в умовах хорового класу / Т. О. Шуть // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 78. – С. 248-252. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.78.52 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34347
dc.description.abstract Стаття має на меті репрезентацію сучасного погляду на процес формування педагогічного артистизму майбутніх педагогів у закладах вищої освіти, в основу якого покладено ідею про значний розвивальний потенціал вокальнохорового мистецтва. У дослідженні застосовано методи: критичного аналізу наукової і методичної літератури, практичного досвіду професійної підготовки майбутніх вчителів-вихователів, моделювання процесу впливу засобів хорового мистецтва на професійне зростання здобувачів освіти, проєктування для розробки авторської методики формування вокальних навичок та виконавської майстерності майбутніх фахівців, педагогічного експерименту для верифікації розробленої методики у вокально-хоровій роботі зі здобувачами освіти, спостереження, бесіди, анкетування для вивчення досвіду формування педагогічного артистизму майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. У дослідженні уточнено поняття «педагогічний артистизм», розкрито можливості вокально-хорової діяльності як сприятливого ґрунту для розвитку педагогічного артистизму майбутніх педагогів. Педагогічний артистизм розглянуто як спосіб самовираження, здатність педагога набувати та підтримувати неповторний педагогічний стиль спілкування з учнівством. Доведено, що вокально-хорова підготовка здобувачів освіти є могутнім чинником вдосконалення педагогічного артистизму майбутнього педагога, що сприяє формуванню його професійної компетентності. У результаті дослідження на основі теоретичного вивчення проблеми формування педагогічного артистизму майбутніх фахівців та власного досвіду викладацької вокально-хорової діяльності була обґрунтована та експериментально перевірена «Методика формування вокальної техніки та виконавської майстерності вокаліста «Д.Р.А.Й.В», яка стала міцним підґрунтям практичної підготовки здобувачів освіти у закладах вищої педагогічної освіти до творчої й майстерної професійної діяльності. ua
dc.description.abstract The article aims to represent the modern view on the process of formation of pedagogical artistry of future teachers in higher education institutions, which is based on the idea of significant development potential of vocal and choral art. The research methods used: critical analysis of scientific and methodological literature, practical experience of professional training of future teachers, modeling the process of influence of choral art on the professional growth of students, design for the development of author's methods of vocal skills and performance skills of future professionals, pedagogical experiment for verification of the developed methodology in vocal and choral work with students, observation, interviews, questionnaires to study the experience of forming pedagogical artistry of future teachers in higher education institutions. The study clarifies the concept of «pedagogical artistry», reveals the possibilities of vocal and choral activities as a favorable ground for the development of pedagogical artistry of future teachers. Pedagogical artistry is considered as a way of selfexpression, the teacher's ability to acquire and maintain a unique pedagogical style of communication with students. It is proved that vocal and choral training of students is a powerful factor in improving the pedagogical artistry of the future teacher, which contributes to the formation of his professional competence. As a result of research on the basis of theoretical study of the problem of formation of pedagogical artistry of future specialists and own experience of teaching vocal and choral activity «Methodology of formation of vocal technique and performing skill of vocalist «Д.Р.А.Й.В». was substantiated and experimentally checked. It is the solid basis of practical training of students in institutions of higher pedagogical education for creative and skillful professional activity. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject педагогічна майстерність ua
dc.subject педагогічний артистизм ua
dc.subject майбутні педагоги ua
dc.subject вокально-хорова підготовка ua
dc.subject вправи з розвитку педагогічного артистизму ua
dc.subject Pedagogical skills ua
dc.subject pedagogical artistry ua
dc.subject music-pedagogical artistry ua
dc.subject future teachers-musicians ua
dc.subject vocal and choral training ua
dc.subject exercises for the development of pedagogical artistry ua
dc.title Сучасний підхід до формування педагогічного артистизму здобувачів освіти в умовах хорового класу ua
dc.title.alternative Modern approach to the formation of pedagogical artistism of students in the conditions of the choral class of the higher institution of pedagogical education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу